View Full Version : Random Thoughts(New)



*Mahzala*
06-14-2010, 12:09 AM
I am not taking sides. Just ... erm ... observing :tongue:

*Mahzala*
06-14-2010, 12:09 AM
I am not taking sides. Just ... erm ... observing :tongue:

Admin Khan
06-14-2010, 12:11 AM
Journalists.:mad4:

Admin Khan
06-14-2010, 12:11 AM
Journalists.:mad4:

Iqra
06-14-2010, 12:15 AM
is it really just observing admin khana

tehehe

Iqra
06-14-2010, 12:15 AM
is it really just observing admin khana

tehehe

*Mahzala*
06-14-2010, 12:15 AM
Journalists.:mad4:

:stupido:

*Mahzala*
06-14-2010, 12:15 AM
Journalists.:mad4:

:stupido:

Iqra
06-14-2010, 12:16 AM
^ Walaikum Asalaam dukhtar jaan

welcome here ...no one will have a problem helping you inshaAllah ... btw mubarak on ur marriage =)

Iqra
06-14-2010, 12:16 AM
^ Walaikum Asalaam dukhtar jaan

welcome here ...no one will have a problem helping you inshaAllah ... btw mubarak on ur marriage =)

Dukhtar-e-Kabul
06-14-2010, 12:32 AM
Thank you Iqra.

Dukhtar-e-Kabul
06-14-2010, 12:32 AM
Thank you Iqra.

Abdali
06-14-2010, 12:42 AM
Where is my breakfast!

Abdali
06-14-2010, 12:42 AM
Where is my breakfast!

*Mahzala*
06-14-2010, 12:46 AM
Isn't it a bit too late for brekky?

Here:

http://www.grainnsalt.com/images/Shami%20Kebab.jpg

*Mahzala*
06-14-2010, 12:46 AM
Isn't it a bit too late for brekky?

Here:

http://www.grainnsalt.com/images/Shami%20Kebab.jpg

Abdali
06-14-2010, 12:49 AM
I must have breakfast before I have any meal.

Thank you, you are very kind.

Abdali
06-14-2010, 12:49 AM
I must have breakfast before I have any meal.

Thank you, you are very kind.

*Mahzala*
06-14-2010, 12:50 AM
I'd have shaami kebab for breakfast anyday :angel1:

*Mahzala*
06-14-2010, 12:50 AM
I'd have shaami kebab for breakfast anyday :angel1:

Abdali
06-14-2010, 12:52 AM
Ace!

Not for me though mate.

Abdali
06-14-2010, 12:52 AM
Ace!

Not for me though mate.

Laila
06-14-2010, 12:54 AM
I was expecting a better game today http://i234.photobucket.com/albums/ee180/1smw/Smilies/th_crying.gif (http://media.photobucket.com/image/crying smilies/1smw/Smilies/crying.gif?o=42)

Laila
06-14-2010, 12:54 AM
I was expecting a better game today http://i234.photobucket.com/albums/ee180/1smw/Smilies/th_crying.gif (http://media.photobucket.com/image/crying smilies/1smw/Smilies/crying.gif?o=42)

*Mahzala*
06-14-2010, 12:56 AM
Feels like I haven't spoken to you folk in ages. Almost missing this place.

Laila! How are you my Beauty?

*Mahzala*
06-14-2010, 12:56 AM
Feels like I haven't spoken to you folk in ages. Almost missing this place.

Laila! How are you my Beauty?

Laila
06-14-2010, 12:58 AM
Feels like I haven't spoken to you folk in ages. Almost missing this place.

Laila! How are you my Beauty?

I am a little upset tonight Mesbah khorey...but i will get over it. Over all my sehat is well....how are you doing dear? How are your dear family and relatives doing? How is your work/school?

Laila
06-14-2010, 12:58 AM
Feels like I haven't spoken to you folk in ages. Almost missing this place.

Laila! How are you my Beauty?

I am a little upset tonight Mesbah khorey...but i will get over it. Over all my sehat is well....how are you doing dear? How are your dear family and relatives doing? How is your work/school?

*Mahzala*
06-14-2010, 01:04 AM
Saddens me to hear that. If there is anything I can be help with, be it an ear, feel free to ask.

On my end, Alhamdulillah. Things are well :)

*Mahzala*
06-14-2010, 01:04 AM
Saddens me to hear that. If there is anything I can be help with, be it an ear, feel free to ask.

On my end, Alhamdulillah. Things are well :)

Laila
06-14-2010, 01:08 AM
Saddens me to hear that. If there is anything I can be help with, be it an ear, feel free to ask.

On my end, Alhamdulillah. Things are well :)

LOL its okay, nothing can be done for right now.

Good to hear from you though =)

Laila
06-14-2010, 01:08 AM
Saddens me to hear that. If there is anything I can be help with, be it an ear, feel free to ask.

On my end, Alhamdulillah. Things are well :)

LOL its okay, nothing can be done for right now.

Good to hear from you though =)

Abdali
06-14-2010, 01:18 AM
Bye everyone, Time to go to work.

Abdali
06-14-2010, 01:18 AM
Bye everyone, Time to go to work.

Mayana
06-14-2010, 01:21 AM
:lal7:

Mayana
06-14-2010, 01:21 AM
:lal7:

*Mahzala*
06-14-2010, 01:33 AM
Shlombay tsenga ye Ustaaz?

*Mahzala*
06-14-2010, 01:33 AM
Shlombay tsenga ye Ustaaz?

Iqra
06-14-2010, 01:34 AM
Khuday tala dih khushala ka..

Iqra
06-14-2010, 01:34 AM
Khuday tala dih khushala ka..

*Mahzala*
06-14-2010, 01:37 AM
Waley?

Nen shpa tol khafa di ...

*Mahzala*
06-14-2010, 01:37 AM
Waley?

Nen shpa tol khafa di ...

Levanaye Zalmaye
06-14-2010, 01:40 AM
Waley?

Nen shpa tol khafa di ...

lol dalta kho da saboor wakht da. Ao mung der khushaal yu!

Levanaye Zalmaye
06-14-2010, 01:40 AM
Waley?

Nen shpa tol khafa di ...

lol dalta kho da saboor wakht da. Ao mung der khushaal yu!

Mayana
06-14-2010, 01:43 AM
Not good. Not happy.

Pa ta bia tsa sawih di? Sam sa.

Mayana
06-14-2010, 01:43 AM
Not good. Not happy.

Pa ta bia tsa sawih di? Sam sa.

IamDZJ
06-14-2010, 01:45 AM
uugggggggh
i feel so nauseated.

IamDZJ
06-14-2010, 01:45 AM
uugggggggh
i feel so nauseated.

*Mahzala*
06-14-2010, 01:45 AM
Khuday de khushhala lara Levanaye. Delta hum shpa ne da. Delta de maspakhin lmunz wakht dai.

*Mahzala*
06-14-2010, 01:45 AM
Khuday de khushhala lara Levanaye. Delta hum shpa ne da. Delta de maspakhin lmunz wakht dai.

Iqra
06-14-2010, 01:54 AM
quit :|

Iqra
06-14-2010, 01:54 AM
quit :|

Laila
06-14-2010, 01:56 AM
OMG OMG OMG!!!!! :celebrate:

:runaround: :runaround: :runaround:

Laila
06-14-2010, 01:56 AM
OMG OMG OMG!!!!! :celebrate:

:runaround: :runaround: :runaround:

Iqra
06-14-2010, 02:20 AM
yeah :|

shlombay said work stresses him out ...sooooooooo ... I said quit.

Iqra
06-14-2010, 02:20 AM
yeah :|

shlombay said work stresses him out ...sooooooooo ... I said quit.

Mayana
06-14-2010, 02:44 AM
Mrrraaaaaaaaaaaaaa swalammmmmmmmmmmmmmmmm Sar mi chaaaawwddiiiihhh

Mayana
06-14-2010, 02:44 AM
Mrrraaaaaaaaaaaaaa swalammmmmmmmmmmmmmmmm Sar mi chaaaawwddiiiihhh

Iqra
06-14-2010, 02:45 AM
WHO IS GOIng TO PAY MY BILLS YOU?

InshaAllah

Iqra
06-14-2010, 02:45 AM
WHO IS GOIng TO PAY MY BILLS YOU?

InshaAllah

Iqra
06-14-2010, 02:46 AM
Mrrraaaaaaaaaaaaaa swalammmmmmmmmmmmmmmmm Sar mi chaaaawwddiiiihhh


choose ..zra or sar?

Iqra
06-14-2010, 02:46 AM
Mrrraaaaaaaaaaaaaa swalammmmmmmmmmmmmmmmm Sar mi chaaaawwddiiiihhh


choose ..zra or sar?

Mayana
06-14-2010, 02:52 AM
Dwara chawdi, kashki da intekhabawalo zay way..

Mayana
06-14-2010, 02:52 AM
Dwara chawdi, kashki da intekhabawalo zay way..

Iqra
06-14-2010, 02:54 AM
Dwara chawdi, kashki da intekhabawalo zay way..


chi yo wlar sih..no da bal tsa kawu

salamona

walaikum Asalaam

Iqra
06-14-2010, 02:54 AM
Dwara chawdi, kashki da intekhabawalo zay way..


chi yo wlar sih..no da bal tsa kawu

salamona

walaikum Asalaam

Laila
06-14-2010, 03:14 AM
Thinking about watching 'The Hangover' now :runaround:

Laila
06-14-2010, 03:14 AM
Thinking about watching 'The Hangover' now :runaround:

Khan
06-14-2010, 06:38 AM
I'm only going to participate in height, foot-size, weight threads only if I know that the owner of those threads will sew me a nice Afghani kaali. lol

Khan
06-14-2010, 06:38 AM
I'm only going to participate in height, foot-size, weight threads only if I know that the owner of those threads will sew me a nice Afghani kaali. lol

IamDZJ
06-14-2010, 09:12 AM
^ you ask for too much

IamDZJ
06-14-2010, 09:12 AM
^ you ask for too much

Levanaye Zalmaye
06-14-2010, 09:15 AM
^ you ask for too much

I'm gonna go and play some Call of Duty: MW2 now. Wish me good luck!

Levanaye Zalmaye
06-14-2010, 09:15 AM
^ you ask for too much

I'm gonna go and play some Call of Duty: MW2 now. Wish me good luck!

IamDZJ
06-14-2010, 09:17 AM
manhoos chehra savere savere dekanahita :glare:

IamDZJ
06-14-2010, 09:17 AM
manhoos chehra savere savere dekanahita :glare:

abubaker
06-14-2010, 09:30 AM
Salam Abubaker

walaikuma salam

abubaker
06-14-2010, 09:30 AM
Salam Abubaker

walaikuma salam

MazloomyarMaseed
06-14-2010, 09:49 AM
I'm gonna go and play some Call of Duty: MW2 now. Wish me good luck!

I also play that, did you get the stimulus package?

MazloomyarMaseed
06-14-2010, 09:49 AM
I'm gonna go and play some Call of Duty: MW2 now. Wish me good luck!

I also play that, did you get the stimulus package?

Master Khan
06-14-2010, 01:27 PM
I hate Call of Duty: MW2..in one mission you kill afghans as a american soldier..shame of you guys for playing it and enjoying it.

Master Khan
06-14-2010, 01:27 PM
I hate Call of Duty: MW2..in one mission you kill afghans as a american soldier..shame of you guys for playing it and enjoying it.

Khan
06-14-2010, 03:46 PM
^ you ask for too much

I didn't ask you. :p

Khan
06-14-2010, 03:46 PM
^ you ask for too much

I didn't ask you. :p

Laila
06-14-2010, 03:49 PM
I am barbecuing hamburgers in an hour....anybody wanna come over? :blushes:

Laila
06-14-2010, 03:49 PM
I am barbecuing hamburgers in an hour....anybody wanna come over? :blushes:

Master Khan
06-14-2010, 03:51 PM
Laila khor you updated your MSN lol

Master Khan
06-14-2010, 03:51 PM
Laila khor you updated your MSN lol

Laila
06-14-2010, 03:52 PM
Laila khor you updated your MSN lol

LOL i forgot :tongue: i dont really use msn anymore

Laila
06-14-2010, 03:52 PM
Laila khor you updated your MSN lol

LOL i forgot :tongue: i dont really use msn anymore

Laila
06-14-2010, 03:53 PM
^ Wallikum salam Nazia gulai...singa ye?

Laila
06-14-2010, 03:53 PM
^ Wallikum salam Nazia gulai...singa ye?

*Mahzala*
06-14-2010, 03:54 PM
I am barbecuing hamburgers in an hour....anybody wanna come over? :blushes:

Kharaaam kharaaam :tongue:

*Mahzala*
06-14-2010, 03:54 PM
I am barbecuing hamburgers in an hour....anybody wanna come over? :blushes:

Kharaaam kharaaam :tongue:

Master Khan
06-14-2010, 03:54 PM
LOL i forgot :tongue: i dont really use msn anymore
oooh its a shame...I think you get jeolous of her beauty anyway:tongue:

Master Khan
06-14-2010, 03:54 PM
LOL i forgot :tongue: i dont really use msn anymore
oooh its a shame...I think you get jeolous of her beauty anyway:tongue:

Laila
06-14-2010, 03:56 PM
Kharaaam kharaaam :tongue:
LOL!
oooh its a shame...I think you get jeolous of her beauty anyway:tongue:

But how can i be jealous if i have never seen her, yet:tongue:

Laila
06-14-2010, 03:56 PM
Kharaaam kharaaam :tongue:
LOL!
oooh its a shame...I think you get jeolous of her beauty anyway:tongue:

But how can i be jealous if i have never seen her, yet:tongue:

Master Khan
06-14-2010, 03:58 PM
LOL!


But how can i be jealous if i have never seen her, yet:tongue:
lol you will.::rolleyes::

Master Khan
06-14-2010, 03:58 PM
LOL!


But how can i be jealous if i have never seen her, yet:tongue:
lol you will.::rolleyes::

Iqra
06-14-2010, 06:43 PM
salaamoooooooooooona

Iqra
06-14-2010, 06:43 PM
salaamoooooooooooona

Iqra
06-14-2010, 07:31 PM
If I could kill ...

Iqra
06-14-2010, 07:31 PM
If I could kill ...

Iqra
06-14-2010, 07:33 PM
annoying people lol ...

Iqra
06-14-2010, 07:33 PM
annoying people lol ...

Mayana
06-14-2010, 07:35 PM
I like my new little sentence under my nick and my new signature :wub:

Mayana
06-14-2010, 07:35 PM
I like my new little sentence under my nick and my new signature :wub:

Laila
06-14-2010, 07:56 PM
Apartment hunting through the net


what do you guys think of this?
http://propimages.apartments.com/102538/069/BL010132.JPG

http://i.ytimg.com/vi/mTlM0LcMd9U/0.jpg

or this
http://merage.uci.edu/Resources/Scrapbook/resized_Campus%20housing_Great%20street.jpg

Laila
06-14-2010, 07:56 PM
Apartment hunting through the net


what do you guys think of this?
http://propimages.apartments.com/102538/069/BL010132.JPG

http://i.ytimg.com/vi/mTlM0LcMd9U/0.jpg

or this
http://merage.uci.edu/Resources/Scrapbook/resized_Campus%20housing_Great%20street.jpg

Mayana
06-14-2010, 08:11 PM
Mayana your such a comedian lol? you really like being called a loser? lool!

I don't mind lol
It was a challenge, I lost and I accept it lol it's all set and it will all be good soon iA :lal:

Mayana
06-14-2010, 08:11 PM
Mayana your such a comedian lol? you really like being called a loser? lool!

I don't mind lol
It was a challenge, I lost and I accept it lol it's all set and it will all be good soon iA :lal:

Mayana
06-14-2010, 08:14 PM
Where is IQRA? Zma da zra sar


Sharm waka. :banghead: Don't flirt with Iqra, thank you.

Mayana
06-14-2010, 08:14 PM
Where is IQRA? Zma da zra sar


Sharm waka. :banghead: Don't flirt with Iqra, thank you.

Laila
06-14-2010, 08:15 PM
No brainer. I would say just move to NY.

No thank you =)

Laila
06-14-2010, 08:15 PM
No brainer. I would say just move to NY.

No thank you =)

Mayana
06-14-2010, 08:15 PM
Apartment hunting through the net


what do you guys think of this?
http://propimages.apartments.com/102538/069/BL010132.JPG

http://i.ytimg.com/vi/mTlM0LcMd9U/0.jpg

or this
http://merage.uci.edu/Resources/Scrapbook/resized_Campus%20housing_Great%20street.jpg


Don't dorm =/

Mayana
06-14-2010, 08:15 PM
Apartment hunting through the net


what do you guys think of this?
http://propimages.apartments.com/102538/069/BL010132.JPG

http://i.ytimg.com/vi/mTlM0LcMd9U/0.jpg

or this
http://merage.uci.edu/Resources/Scrapbook/resized_Campus%20housing_Great%20street.jpg


Don't dorm =/

Laila
06-14-2010, 08:16 PM
Don't dorm =/

LOL those arent dorms, they are apartments......i have an Afghan friend and when i move down south next year, we are moving in together

Laila
06-14-2010, 08:16 PM
Don't dorm =/

LOL those arent dorms, they are apartments......i have an Afghan friend and when i move down south next year, we are moving in together

Laila
06-14-2010, 08:18 PM
Dont move in with your friend. way too many problems..

She is actually like a relative :P I have known her nearly 12 years and we are really cool with each other :hug1"

But i would hate to live alone :(

Laila
06-14-2010, 08:18 PM
Dont move in with your friend. way too many problems..

She is actually like a relative :P I have known her nearly 12 years and we are really cool with each other :hug1"

But i would hate to live alone :(

Mayana
06-14-2010, 08:18 PM
LOL those arent dorms, they are apartments......i have an Afghan friend and when i move down south next year, we are moving in together


Ooh I see.. I thought the last pic was on campus of.. yeah =/
Khair.. this is soo excitingg!!!! Mafaq bashi Gull :hug1"

Mayana
06-14-2010, 08:18 PM
LOL those arent dorms, they are apartments......i have an Afghan friend and when i move down south next year, we are moving in together


Ooh I see.. I thought the last pic was on campus of.. yeah =/
Khair.. this is soo excitingg!!!! Mafaq bashi Gull :hug1"

Laila
06-14-2010, 08:19 PM
Ooh I see.. I thought the last pic was on campus of.. yeah =/
Khair.. this is soo excitingg!!!! Mafaq bashi Gull :hug1"

LOL i am super excited, you should come and visit me......

Laila
06-14-2010, 08:19 PM
Ooh I see.. I thought the last pic was on campus of.. yeah =/
Khair.. this is soo excitingg!!!! Mafaq bashi Gull :hug1"

LOL i am super excited, you should come and visit me......

Feroza_Banu
06-14-2010, 08:20 PM
what a stressful day :(

Feroza_Banu
06-14-2010, 08:20 PM
what a stressful day :(

Mayana
06-14-2010, 08:21 PM
LOL i am super excited, you should come and visit me......

I move in with youuuuuuuuuuuuu:wub:

Mayana
06-14-2010, 08:21 PM
LOL i am super excited, you should come and visit me......

I move in with youuuuuuuuuuuuu:wub:

Laila
06-14-2010, 08:21 PM
My advice Laila is to live alone.
Sure i will take your advice into consideration...but may i ask why?
what a stressful day :(

Awww sorry to hear that jan...its because its a stupid Monday

Laila
06-14-2010, 08:21 PM
My advice Laila is to live alone.
Sure i will take your advice into consideration...but may i ask why?
what a stressful day :(

Awww sorry to hear that jan...its because its a stupid Monday

Laila
06-14-2010, 08:22 PM
I move in with youuuuuuuuuuuuu:wub:

Come! you will love the OC :wub:

Laila
06-14-2010, 08:22 PM
I move in with youuuuuuuuuuuuu:wub:

Come! you will love the OC :wub:

Mayana
06-14-2010, 08:24 PM
Come! you will love the OC :wub:
I already doooo :wub:

Mayana
06-14-2010, 08:24 PM
Come! you will love the OC :wub:
I already doooo :wub:

Feroza_Banu
06-14-2010, 08:25 PM
thanks... its definitely a stupid monday :(

Feroza_Banu
06-14-2010, 08:25 PM
thanks... its definitely a stupid monday :(

Laila
06-14-2010, 08:25 PM
I already doooo :wub:

ha ha cool! where i am moving to is heavily populated with Muslims, well rich Muslims :P....i mean my university is great on Islamic education so i am so anxious :runaround:


buttttttt i will be away from home.....i will only be able to visit one weekend every 2 months :cryy: so that makes me really sad

Laila
06-14-2010, 08:25 PM
I already doooo :wub:

ha ha cool! where i am moving to is heavily populated with Muslims, well rich Muslims :P....i mean my university is great on Islamic education so i am so anxious :runaround:


buttttttt i will be away from home.....i will only be able to visit one weekend every 2 months :cryy: so that makes me really sad

abubaker
06-14-2010, 08:26 PM
I hate Call of Duty: MW2..in one mission you kill afghans as a american soldier..shame of you guys for playing it and enjoying it.

only if i could find some games programmers to work with, in which case you'd be sniping the us heads, i can only do the art work

abubaker
06-14-2010, 08:26 PM
I hate Call of Duty: MW2..in one mission you kill afghans as a american soldier..shame of you guys for playing it and enjoying it.

only if i could find some games programmers to work with, in which case you'd be sniping the us heads, i can only do the art work

Mayana
06-14-2010, 08:32 PM
ha ha cool! where i am moving to is heavily populated with Muslims, well rich Muslims :P....i mean my university is great on Islamic education so i am so anxious :runaround:


buttttttt i will be away from home.....i will only be able to visit one weekend every 2 months :cryy: so that makes me really sad

Awww you live that far from there? =( I thought you live in the OC..
Yea that school is in a REALLY nice area, I LOVE LOVE LOVE that city, you will feel sooooo welcome there iA
As for the home.. it's ok, you will be prefectly fine iA

Best comment of the day:

"Dont call me your sister".

:wub:

Mayana
06-14-2010, 08:32 PM
ha ha cool! where i am moving to is heavily populated with Muslims, well rich Muslims :P....i mean my university is great on Islamic education so i am so anxious :runaround:


buttttttt i will be away from home.....i will only be able to visit one weekend every 2 months :cryy: so that makes me really sad

Awww you live that far from there? =( I thought you live in the OC..
Yea that school is in a REALLY nice area, I LOVE LOVE LOVE that city, you will feel sooooo welcome there iA
As for the home.. it's ok, you will be prefectly fine iA

Best comment of the day:

"Dont call me your sister".

:wub:

amna.
06-14-2010, 08:41 PM
We are good and yourself?

amna.
06-14-2010, 08:41 PM
We are good and yourself?

Laila
06-14-2010, 08:45 PM
Awww you live that far from there? =( I thought you live in the OC..
Yea that school is in a REALLY nice area, I LOVE LOVE LOVE that city, you will feel sooooo welcome there iA
As for the home.. it's ok, you will be prefectly fine iA



:wub:

LOL i live not far from the Bay Area....i am moving next year near Laguna Beach. Yeah i love that area too, and that city is often rated one of the most safest cities in the nation. There are so many Muslims there, particularly Afghans....if you ever go down there in the future, you know who to visit :runaround:

Laila
06-14-2010, 08:45 PM
Awww you live that far from there? =( I thought you live in the OC..
Yea that school is in a REALLY nice area, I LOVE LOVE LOVE that city, you will feel sooooo welcome there iA
As for the home.. it's ok, you will be prefectly fine iA



:wub:

LOL i live not far from the Bay Area....i am moving next year near Laguna Beach. Yeah i love that area too, and that city is often rated one of the most safest cities in the nation. There are so many Muslims there, particularly Afghans....if you ever go down there in the future, you know who to visit :runaround:

Mayana
06-14-2010, 08:49 PM
I can't wait Lailaa :runaround:

Mayana
06-14-2010, 08:49 PM
I can't wait Lailaa :runaround:

Laila
06-14-2010, 08:51 PM
I can't wait Lailaa :runaround:



LOL you cant wait....I cant wait lol


my mom doesnt like me talking about it in front of her

Laila
06-14-2010, 08:51 PM
I can't wait Lailaa :runaround:



LOL you cant wait....I cant wait lol


my mom doesnt like me talking about it in front of her

Mayana
06-14-2010, 08:54 PM
LOL you cant wait....I cant wait lol


my mom doesnt like me talking about it in front of her


Awww why?

It's nice that your parents approve of it :) We shouldn't have this many obstacles when it comes to education.

Mayana
06-14-2010, 08:54 PM
LOL you cant wait....I cant wait lol


my mom doesnt like me talking about it in front of her


Awww why?

It's nice that your parents approve of it :) We shouldn't have this many obstacles when it comes to education.

Laila
06-14-2010, 08:58 PM
Awww why?

It's nice that your parents approve of it :) We shouldn't have this many obstacles when it comes to education.

LOL yeah but its understanable...the first born, first daughter leaving home, its hard on a mother you know. Especially since its 8 hours from home. So i will be leaving the nest

But its okay we can skype....and talk like everyday and text.

She wants to buy a house there for themselves so that they can visit me...because i will also do my Masters, and inshallah i am trying to do my medical school there too....we will just have to see

Laila
06-14-2010, 08:58 PM
Awww why?

It's nice that your parents approve of it :) We shouldn't have this many obstacles when it comes to education.

LOL yeah but its understanable...the first born, first daughter leaving home, its hard on a mother you know. Especially since its 8 hours from home. So i will be leaving the nest

But its okay we can skype....and talk like everyday and text.

She wants to buy a house there for themselves so that they can visit me...because i will also do my Masters, and inshallah i am trying to do my medical school there too....we will just have to see

Mayana
06-14-2010, 09:11 PM
LOL yeah but its understanable...the first born, first daughter leaving home, its hard on a mother you know. Especially since its 8 hours from home. So i will be leaving the nest

But its okay we can skype....and talk like everyday and text.

She wants to buy a house there for themselves so that they can visit me...because i will also do my Masters, and inshallah i am trying to do my medical school there too....we will just have to see

You will do your Masters and Medical school? It's a good school for pre-med students..

Yea, it's temporary.. and it will pay off iA. :)

Mayana
06-14-2010, 09:11 PM
LOL yeah but its understanable...the first born, first daughter leaving home, its hard on a mother you know. Especially since its 8 hours from home. So i will be leaving the nest

But its okay we can skype....and talk like everyday and text.

She wants to buy a house there for themselves so that they can visit me...because i will also do my Masters, and inshallah i am trying to do my medical school there too....we will just have to see

You will do your Masters and Medical school? It's a good school for pre-med students..

Yea, it's temporary.. and it will pay off iA. :)

Laila
06-14-2010, 09:15 PM
You will do your Masters and Medical school? It's a good school for pre-med students..

Yea, it's temporary.. and it will pay off iA. :)

Yeah i am doing my Masters in Public Health or Biological Science and then I will go to medical school

yeah it will pay off.....well, it better :fighting: lol

Laila
06-14-2010, 09:15 PM
You will do your Masters and Medical school? It's a good school for pre-med students..

Yea, it's temporary.. and it will pay off iA. :)

Yeah i am doing my Masters in Public Health or Biological Science and then I will go to medical school

yeah it will pay off.....well, it better :fighting: lol

Mayana
06-14-2010, 09:17 PM
Yeah i am doing my Masters in Public Health or Biological Science and then I will go to medical school

yeah it will pay off.....well, it better :fighting: lol


Ooooh that's nice iA Mafaq baashi :hug1"

You know what I just read.. their MSU has been suspended for a year!!!:banghead:

Mayana
06-14-2010, 09:17 PM
Yeah i am doing my Masters in Public Health or Biological Science and then I will go to medical school

yeah it will pay off.....well, it better :fighting: lol


Ooooh that's nice iA Mafaq baashi :hug1"

You know what I just read.. their MSU has been suspended for a year!!!:banghead:

Laila
06-14-2010, 09:32 PM
Salam everyone.

Gosh Laila, a doctor = too much debt.



Wallikum salam....I know! its crazy amount of debt. Two of my friends that just graduated from med school this month are in $300,000 doubt :cryy:

but then MD's get paid a lot of money...so inshallah it gets paid off

Laila
06-14-2010, 09:32 PM
Salam everyone.

Gosh Laila, a doctor = too much debt.



Wallikum salam....I know! its crazy amount of debt. Two of my friends that just graduated from med school this month are in $300,000 doubt :cryy:

but then MD's get paid a lot of money...so inshallah it gets paid off

Laila
06-14-2010, 09:37 PM
My laghmani jaan Laila =)

:blushes: Salam how are you doing Laghmani? :) it has been a while

Laila
06-14-2010, 09:37 PM
My laghmani jaan Laila =)

:blushes: Salam how are you doing Laghmani? :) it has been a while

karachipashtun
06-14-2010, 09:55 PM
hi laila,sheenkay and everyone.

karachipashtun
06-14-2010, 09:55 PM
hi laila,sheenkay and everyone.

Laila
06-14-2010, 09:57 PM
hi laila,sheenkay and everyone.

Salam :)

Laila
06-14-2010, 09:57 PM
hi laila,sheenkay and everyone.

Salam :)

Laila
06-14-2010, 10:21 PM
Laila, How is life?

Life is good, and yours jan?

Laila
06-14-2010, 10:21 PM
Laila, How is life?

Life is good, and yours jan?

IamDZJ
06-14-2010, 10:39 PM
yo
i haven't seen muslima around lately.. Is she alive?

IamDZJ
06-14-2010, 10:39 PM
yo
i haven't seen muslima around lately.. Is she alive?

IamDZJ
06-14-2010, 10:43 PM
WOW.
HOW IS SHE MANAGING? DID SHE GET HER ACCOUNT BAcK?

IamDZJ
06-14-2010, 10:43 PM
WOW.
HOW IS SHE MANAGING? DID SHE GET HER ACCOUNT BAcK?

IamDZJ
06-14-2010, 10:48 PM
YEAH ADMIN KHAN, GIVE HER BACK HER ACCOUNT ALReADY. PLEASE :)
THANKS

IamDZJ
06-14-2010, 10:48 PM
YEAH ADMIN KHAN, GIVE HER BACK HER ACCOUNT ALReADY. PLEASE :)
THANKS

IamDZJ
06-14-2010, 10:51 PM
O GREAT. I AM NO LONGER ALLOWED TO VIEW WHAT THE MEMBERS ONLINE ARE DOING. I GUESS THEY FOUND OUT ABOUT MY SECRET OBSESSION OF SPYING ON PEOPLe.
SIGH....

IamDZJ
06-14-2010, 10:51 PM
O GREAT. I AM NO LONGER ALLOWED TO VIEW WHAT THE MEMBERS ONLINE ARE DOING. I GUESS THEY FOUND OUT ABOUT MY SECRET OBSESSION OF SPYING ON PEOPLe.
SIGH....

Levanaye Zalmaye
06-14-2010, 11:00 PM
O GREAT. I AM NO LONGER ALLOWED TO VIEW WHAT THE MEMBERS ONLINE ARE DOING. I GUESS THEY FOUND OUT ABOUT MY SECRET OBSESSION OF SPYING ON PEOPLe.
SIGH....

Poison cup girl, all you have to do is but ask........ :hairy:

Levanaye Zalmaye
06-14-2010, 11:00 PM
O GREAT. I AM NO LONGER ALLOWED TO VIEW WHAT THE MEMBERS ONLINE ARE DOING. I GUESS THEY FOUND OUT ABOUT MY SECRET OBSESSION OF SPYING ON PEOPLe.
SIGH....

Poison cup girl, all you have to do is but ask........ :hairy:

Levanaye Zalmaye
06-14-2010, 11:01 PM
I feel left out. I didn't get any messages! =(

So did the moderators manage to get an IP of the person who hacked the account?

Levanaye Zalmaye
06-14-2010, 11:01 PM
I feel left out. I didn't get any messages! =(

So did the moderators manage to get an IP of the person who hacked the account?

IamDZJ
06-14-2010, 11:04 PM
:glare:

IamDZJ
06-14-2010, 11:04 PM
:glare:

Mayana
06-14-2010, 11:28 PM
My parents say no everytime Is ay the word dorm.


Say lailiyaa lol

Nah you know what works? Tell them this..
Let's say you live 1 hour away from the university..
It takes you 1 hour to get there and one hour to drive back home.. that's 2 hours every day and 10 hours a week. Not to mention the gas money lol
Those 10 hours could be spent studying.. and if you live in an apartment (don't go into a dorm) you'll be living with Muslim girls, you'll be supporting each other with praying etc. and you'll learn the responsibilities of running a household as well.

:angel1:

Mayana
06-14-2010, 11:28 PM
My parents say no everytime Is ay the word dorm.


Say lailiyaa lol

Nah you know what works? Tell them this..
Let's say you live 1 hour away from the university..
It takes you 1 hour to get there and one hour to drive back home.. that's 2 hours every day and 10 hours a week. Not to mention the gas money lol
Those 10 hours could be spent studying.. and if you live in an apartment (don't go into a dorm) you'll be living with Muslim girls, you'll be supporting each other with praying etc. and you'll learn the responsibilities of running a household as well.

:angel1:

Mayana
06-14-2010, 11:36 PM
No qarara Kor kshena, dorm morm tsa kayeeeh haha
Mujh becharagan, pohantoonoona mu 2 3 saata ratsakha lirih yii

Mayana
06-14-2010, 11:36 PM
No qarara Kor kshena, dorm morm tsa kayeeeh haha
Mujh becharagan, pohantoonoona mu 2 3 saata ratsakha lirih yii

Iqra
06-14-2010, 11:38 PM
walaikum Asalaam warahmatullahi wabarakatuhu

Iqra
06-14-2010, 11:38 PM
walaikum Asalaam warahmatullahi wabarakatuhu

IamDZJ
06-14-2010, 11:39 PM
how long has muslima been a muslim for?

IamDZJ
06-14-2010, 11:39 PM
how long has muslima been a muslim for?

IamDZJ
06-14-2010, 11:40 PM
you sure?

IamDZJ
06-14-2010, 11:40 PM
you sure?

Mayana
06-14-2010, 11:43 PM
Aaayyy zmaa Watana, da Laaloono Khazaneh zma
Sta hara Darra ki da Torro Nishaaneh zma

:wub:

Mayana
06-14-2010, 11:43 PM
Aaayyy zmaa Watana, da Laaloono Khazaneh zma
Sta hara Darra ki da Torro Nishaaneh zma

:wub:

IamDZJ
06-14-2010, 11:43 PM
.

IamDZJ
06-14-2010, 11:43 PM
.

Iqra
06-14-2010, 11:46 PM
Iqra where were you all day

=)

hi

Iqra
06-14-2010, 11:46 PM
Iqra where were you all day

=)

hi

IamDZJ
06-14-2010, 11:47 PM
nothing..
i m going to beat the crap out of shloombay now. where is he?! :pullinghair:

IamDZJ
06-14-2010, 11:47 PM
nothing..
i m going to beat the crap out of shloombay now. where is he?! :pullinghair:

Iqra
06-14-2010, 11:48 PM
Iqra lewanay da.

rishtya =)

Iqra
06-14-2010, 11:48 PM
Iqra lewanay da.

rishtya =)

Iqra
06-14-2010, 11:50 PM
Quit

how are you ?

Iqra
06-14-2010, 11:50 PM
Quit

how are you ?

Levanaye Zalmaye
06-14-2010, 11:52 PM
rishtya =)

ka ta levenaye ye, bia ze sok ym? =(

Levanaye Zalmaye
06-14-2010, 11:52 PM
rishtya =)

ka ta levenaye ye, bia ze sok ym? =(

Iqra
06-14-2010, 11:52 PM
ka ta levenaye ye, bia ze sok ym? =(

poshtana makawa ...

Iqra
06-14-2010, 11:52 PM
ka ta levenaye ye, bia ze sok ym? =(

poshtana makawa ...

Levanaye Zalmaye
06-14-2010, 11:59 PM
poshtana makawa ...

Hahaha okay! :hairy:

Levanaye Zalmaye
06-14-2010, 11:59 PM
poshtana makawa ...

Hahaha okay! :hairy:

Iqra
06-15-2010, 12:01 AM
shabaas

Iqra
06-15-2010, 12:01 AM
shabaas

Iqra
06-15-2010, 12:03 AM
hmmm ... my love for walking in the rain ...

Iqra
06-15-2010, 12:03 AM
hmmm ... my love for walking in the rain ...

Baidariwal
06-15-2010, 12:06 AM
salamualikum iqra aw nor tol khalak

Baidariwal
06-15-2010, 12:06 AM
salamualikum iqra aw nor tol khalak

Iqra
06-15-2010, 12:06 AM
Walaikum Asalaaam ..

Iqra
06-15-2010, 12:06 AM
Walaikum Asalaaam ..

Baidariwal
06-15-2010, 12:09 AM
tsanga yai iqra?

Baidariwal
06-15-2010, 12:09 AM
tsanga yai iqra?

Iqra
06-15-2010, 12:09 AM
wrak sa ..

Iqra
06-15-2010, 12:09 AM
wrak sa ..

Baidariwal
06-15-2010, 12:11 AM
wrak sa ..

Za sha yam manana :tongue:

Baidariwal
06-15-2010, 12:11 AM
wrak sa ..

Za sha yam manana :tongue:

Iqra
06-15-2010, 12:11 AM
:fighting:

heela kawem

Iqra
06-15-2010, 12:11 AM
:fighting:

heela kawem

Baidariwal
06-15-2010, 12:15 AM
:fighting:

heela kawem

heela kawal praigda aw attan shuro kra chein da dai khwlai khwand lag sam shi :lal10:

Baidariwal
06-15-2010, 12:15 AM
:fighting:

heela kawem

heela kawal praigda aw attan shuro kra chein da dai khwlai khwand lag sam shi :lal10:

Iqra
06-15-2010, 12:17 AM
heela kawal praigda aw attan shuro kra chein da dai khwlai khwand lag sam shi :lal10:

khapalaaaaaaa attan sharo kaaaa ... ka zda dih dai ... :tongue:

Iqra
06-15-2010, 12:17 AM
heela kawal praigda aw attan shuro kra chein da dai khwlai khwand lag sam shi :lal10:

khapalaaaaaaa attan sharo kaaaa ... ka zda dih dai ... :tongue:

Mayana
06-15-2010, 12:23 AM
nothing..
i m going to beat the crap out of shloombay now. where is he?! :pullinghair:


enough is enough.

Tsa Qissa da? =/

Mayana
06-15-2010, 12:23 AM
nothing..
i m going to beat the crap out of shloombay now. where is he?! :pullinghair:


enough is enough.

Tsa Qissa da? =/

IamDZJ
06-15-2010, 12:25 AM
leave it to me to spend 16 dollars on liquid eyeliner hoping i would learn how to use it and then end up drawing in my face with it instead....:banghead:

IamDZJ
06-15-2010, 12:25 AM
leave it to me to spend 16 dollars on liquid eyeliner hoping i would learn how to use it and then end up drawing in my face with it instead....:banghead:

IamDZJ
06-15-2010, 12:27 AM
he is just being a drama queen. he feels unwanted here.

IamDZJ
06-15-2010, 12:27 AM
he is just being a drama queen. he feels unwanted here.

Mayana
06-15-2010, 12:28 AM
Yea, yesterday he was fighting with himself. =/
Khoday khabar tsa bandih sawih dih ..

Mayana
06-15-2010, 12:28 AM
Yea, yesterday he was fighting with himself. =/
Khoday khabar tsa bandih sawih dih ..

Baidariwal
06-15-2010, 12:30 AM
Baidarawal where have you been.

salamoona deathmatch. I have been around, just a bit busy with work and school and other things.

khapalaaaaaaa attan sharo kaaaa ... ka zda dih dai ... :tongue:

woh khwad mein zda dai. ka gharai chein sta ustad sham aw ta ta ba yai ham wakhayam. ka tsanga?

Baidariwal
06-15-2010, 12:30 AM
Baidarawal where have you been.

salamoona deathmatch. I have been around, just a bit busy with work and school and other things.

khapalaaaaaaa attan sharo kaaaa ... ka zda dih dai ... :tongue:

woh khwad mein zda dai. ka gharai chein sta ustad sham aw ta ta ba yai ham wakhayam. ka tsanga?

Baidariwal
06-15-2010, 12:35 AM
shlombay khana, do you have wach nana or badrang in you? or are you simple shlombay?

Baidariwal
06-15-2010, 12:35 AM
shlombay khana, do you have wach nana or badrang in you? or are you simple shlombay?

IamDZJ
06-15-2010, 12:35 AM
O
MY
GOD!!
I WAS PULLING ON THE CORD OF MY LAPTOP WHEN IT SUDDENLY SNAPPED AND NOW I HAVE THE WIRE IN MY HAND AND THE REsT INSIDE THE THE...THE WALL THINGI IN THERE!!!
O MY GOD!!

IamDZJ
06-15-2010, 12:35 AM
O
MY
GOD!!
I WAS PULLING ON THE CORD OF MY LAPTOP WHEN IT SUDDENLY SNAPPED AND NOW I HAVE THE WIRE IN MY HAND AND THE REsT INSIDE THE THE...THE WALL THINGI IN THERE!!!
O MY GOD!!

Baidariwal
06-15-2010, 12:39 AM
have you ever drank kandahari shlombay?

Can mayana or iqra our chefs post a pic of kandahri shlombay.


hahahaha if iqra is the chef here, then I am president of USA :running:

Baidariwal
06-15-2010, 12:39 AM
have you ever drank kandahari shlombay?

Can mayana or iqra our chefs post a pic of kandahri shlombay.


hahahaha if iqra is the chef here, then I am president of USA :running: