View Full Version : Random Thoughts(New)



Gulalai
01-08-2012, 11:54 PM
Amoxicillin is medication which fights to reduce bacteria. It's very effective for the treatment of cold-like symptoms.

Their available in both capsule, and homogenious form. But you must first have a prescription from your doctor.

If your real lucky, your doctor can prescribe you Hydrocodone bitartrate. Which is like alcohol, but cough medicine :)

lol oh... but are you selling any? LOL jk! better not be.....
well i'm not that sick yet. my ear and throat just hurt :( but some people around me have been really sick so hopefully i haven't caught anything >.<

why would that be lucky? -_- :glare: :fighting: alcohol is bad. i don't like drugs. i dont even take tylenol unless i really have to lol

کیش
01-09-2012, 12:01 AM
lol oh... but are you selling any? LOL jk! better not be.....
well i'm not that sick yet. my ear and throat just hurt :( but some people around me have been really sick so hopefully i haven't caught anything >.<

why would that be lucky? -_- :glare: :fighting: alcohol is bad. i don't like drugs. i dont even take tylenol unless i really have to lol

Tylenol or acetaminophen is capsules which is mainly used as a short-term pain reliever, and can be used as a fever reducer. Acetaminophen is sold over the counter.

Drugs or Narcotics, are medications which shows high % of dependency. Users should take it with caution, and inform your prescribed doctor in the case of side effects,

sahil112
01-09-2012, 12:01 AM
i tink ima cry i cant sleep

کیش
01-09-2012, 12:03 AM
i tink ima cry i cant sleep

Zolpidem Tartrate, generic for ambien is used for the short-term uses of patients who are suffering from insomnia. It is classified as a Controlled Substance, and should be used with caution,

sahil112
01-09-2012, 12:04 AM
fukk ur **** qais im serious-_- its 5am here

Gulalai
01-09-2012, 12:05 AM
Tylenol or acetaminophen is capsules which is mainly used as a short-term pain reliever, and can be used as a fever reducer. Acetaminophen is sold over the counter.

Drugs or Narcotics, are medications which shows high % of dependency. Users should take it with caution, and inform your prescribed doctor in the case of side effects,

.............. -_- ok chup sha
oh yeah i wanted to ask you a biology question about natural selection but i'm too tired to have a discussion now :P

i tink ima cry i cant sleep
LOL awww whats wrong? :/

sahil112
01-09-2012, 12:06 AM
iv beeen tryna quit smoking and lately havnt smoked dat much, my body actin v werird and **** an i wana sleeeeeeeeeep

Gulalai
01-09-2012, 12:10 AM
iv beeen tryna quit smoking and lately havnt smoked dat much, my body actin v werird and **** an i wana sleeeeeeeeeep

awwww so proud of you :')
lol but hmmmm i dont know what to tell you :shy:
your body is probably going to take time getting used to the adjustment i guess >.< you can't sleep every night or just this night? :S

Gulalai
01-09-2012, 12:14 AM
Biology is the study of life.

Natural selection is a term, coined by famous 18th century scientist, Charles Darwin.

lol i know i know.
i'll ask you tomorrow if i remember to :shy:

did you know darwin married his cousin LOL

کیش
01-09-2012, 12:15 AM
lol i know i know.
i'll ask you tomorrow if i remember to :shy:

did you know darwin married his cousin LOL

Yes, they say Dr. Darwin was into in-breeding to create some sort of super-human.

User: Kais is also a product of two cousins, and he said why "lol?"

Gulalai
01-09-2012, 12:18 AM
Yes, they say Dr. Darwin was into in-breeding to create some sort of super-human.

User: Kais is also a product of two cousins, and he said why "lol?"

lol what? :hmmm:

i loled because a lot of people try to say that marrying your cousin is wrong while the guy they look up to actually married his own cousin.

sahil112
01-09-2012, 12:22 AM
@gul few nightz nw but my body starting to like shut dwn i cant sleeep but cant be asked to do anything else eitha:@

@kais da electronic ciggz im tinking i might have 2!!!!

Gulalai
01-09-2012, 12:29 AM
aw Allah de khair ki

here this might help lol :P
Insomnia When Quit Smoking Trouble Sleeping When Quitting Smoking (http://quitsmoking.about.com/od/afteryouquitsmoking/a/insomnia.htm)

Ghundal
01-09-2012, 12:33 AM
It's late in the UK sahil

You might become an insomniac

Gulalai
01-09-2012, 12:34 AM
The prophet Mohammad married his first cousin Zaynab bin Jahsh.

lol yeah, reread my post. i didnt say it was a bad thing :glare:

Gulalai
01-09-2012, 12:39 AM
Have you been thinking about your retirement? Social security won't be there, and I highly suggest you to look into opening a Roth IRA account.

LOL i think its past your bedtime

Ghundal
01-09-2012, 12:42 AM
Invest china buddy

Learn chinese. Ching Chang ching is where the global economy will be centered

Gov can take people's IRAs

Interest system will even result in the failure of chinas economy , but not for another 30 years

Laila
01-09-2012, 12:45 AM
you guys.....this video reminded me of my little nephew.
Charlotte: No no no - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=7cSudpyEU9w&feature=player_embedded)

If you say 'waley' in the cutest baby talk....he shakes his head and says 'nah' in the cutest little voice. God i miss him :(

Gulalai
01-09-2012, 12:47 AM
^ lool awww!


Learn chinese. Ching Chang ching is where the global economy will be centered

that's offensive

But mom, I'm in a good mood.
lol going to sleep in a good mood is a good thing

Ghundal
01-09-2012, 12:49 AM
house negroe i am not lol

If china is the new superpower, that's where the world will flock too

People will flock to the new financial capital,

"every man for himself in this street cousin" -shook ones part 2 mob deep

Laila
01-09-2012, 12:58 AM
ching chang ching....yellow-land....ohhhh lord! are their eyes going to be mentioned next? :awkward:

Laila
01-09-2012, 01:01 AM
^ I always wondered......are their eyes fully open?

Gulalai
01-09-2012, 01:04 AM
If I knew where they are looking at, or if they need glasses and are squinting?

I'm only a patriotic American.

I have left my previous university for NYU, because the Chinese were taken over and NYU has alot more Jewish people.

kais :fighting: :fighting:

Ghundal
01-09-2012, 01:08 AM
China is where the financial capital will be

You want to live in a box in 10 years, stay where you are

This economy is over, and not recovering- that's a fact

Ghundal
01-09-2012, 01:10 AM
"master sick. We sick" - Malcolm X making fun of house negroes

Ghundal
01-09-2012, 01:12 AM
Money makes the world go around , right?

Ghundal
01-09-2012, 01:18 AM
Will be living in Beijing to make that money and become King

Yeahhhhhhhhh

Ghundal
01-09-2012, 01:19 AM
While you will be living in a dump in New York

I will be in a mansion in the Ching Chang land hah haas

Ghundal
01-09-2012, 01:21 AM
Actually,

I don't care about money, but most do

There are no such things as patriots

People go wherever there is wealth

Ghundal
01-09-2012, 01:24 AM
America where the education at, china where the money at

Ghundal
01-09-2012, 01:26 AM
And Islam is the fastest growing religion in the world

Ghundal
01-09-2012, 01:31 AM
People go wherever there is wealth

Global economic centers become a magnate

China will eventually fail because interest based systems will always fail

Ghundal
01-09-2012, 01:46 AM
Takes these words home and think it through or the next rhyme I write might be about you

Adam
01-09-2012, 03:43 AM
Gonna be a long day

sahil112
01-09-2012, 08:31 AM
@ gul thanks for the article it was gd read and i tink im defiently gna cry nw if im gna be awake for weeks to cme!!! :(

کیش
01-09-2012, 12:14 PM
:lal9:

کوچتی مرا تو چترا کلی تو د دول مزنی؟ ای کور گزا یت گرفتی

کیش
01-09-2012, 12:46 PM
سر به دېوار مه مېزنم، دل از تو مېکفه. چه ګپ است سرتو؟

:glare:




خا خا بز ما مرام چارس مقسم

emkhan
01-09-2012, 01:50 PM
aksho khap kapo ast, nigro pat pati kapro kapi ast. kram kram krap krap

sahil112
01-09-2012, 04:00 PM
adam, khyber, dm, sme tym 2nyt yh?:)

Gulalai
01-09-2012, 04:20 PM
yo i wanna play too LOL!

sahil112
01-09-2012, 04:21 PM
well grab another team player and u can :P

Gulalai
01-09-2012, 04:25 PM
alright, i choose farishta.............. HAHAHAHA
what game is it anyways? poker or that haxball thing?

emkhan
01-09-2012, 04:26 PM
I know emkhan is pretending to be an ass( or maybe not) but what ye hell are you on about Qais? Haven't I told you to speak in one language at a time?

I told you zama sara khola ma gadawa. I don't like talking to you. You have given me the biggest gaali last time.

sahil112
01-09-2012, 04:28 PM
its haxball lol :P its really fun

Gulalai
01-09-2012, 04:31 PM
lol ok let me know when you're playing & i'll grab farishta or someone :P
how do you even play? if it's boring then :glare:

badmash_khel
01-09-2012, 04:53 PM
V 38 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=vziqJ7MQ72Y)

watch 1:35

what a shot

emkhan
01-09-2012, 04:58 PM
niney wratigi

Adam
01-09-2012, 05:55 PM
well grab another team player and u can :P


lol eeeeaaaaaasssyyyyyy

sahil112
01-09-2012, 07:05 PM
ok adamm lets playy manz bored gt an exam tomz dun my revsion need to do sumthin to make tym go faster

emkhan
01-09-2012, 07:19 PM
zrra me daz daz kawi.

farishta
01-09-2012, 08:34 PM
^ walley :S

emkhan
01-09-2012, 08:35 PM
pata nishta...

Gulalai
01-09-2012, 08:43 PM
fifa ballon d'or 2011 goes to Messi :')
now where are those who laughed at me? :glare: reveal yourself *cough*fahd*

farishta
01-09-2012, 08:43 PM
:glare: good :glare:

Gulalai
01-09-2012, 08:46 PM
good :glare:

yo farishta want to play a game :shy: :rofl1:!

farishta
01-09-2012, 08:53 PM
^ :rofl1: Woooooooo :tongue:

Gulalai
01-09-2012, 08:56 PM
ok we'll figure it out in PM

& go read the PM now, i'm officially convinced and theres nothing either one of you can say to make me change my mind this time LOOOL! this is going to be fun :') muahahaha

farishta
01-09-2012, 08:59 PM
^ :rofl1: ahaha sha sha :tongue: let me go read it ^.^ this better be fun :glare: ;)

Digital Malang
01-09-2012, 09:03 PM
Noones playing no game :glare:

farishta
01-09-2012, 09:06 PM
^ :rofl1: shoooo

Gulalai
01-09-2012, 09:10 PM
^ :rofl1: ahaha sha sha :tongue: let me go read it ^.^ this better be fun :glare: ;)

loooooool you have no idea

Gulalai
01-09-2012, 09:10 PM
dm give us the link to your silly game :shy:

farishta
01-09-2012, 09:12 PM
6747

ima go eat gulls ;)

Gulalai
01-09-2012, 09:13 PM
-_-

looooooooool!

Gulalai
01-09-2012, 09:16 PM
kais, bio question now. let me PM you in case i say anything stupid so no one will laugh at me :shy:

Gulalai
01-09-2012, 09:22 PM
too late i already sent it :P

lol why are you depressed? :/

Gulalai
01-09-2012, 10:11 PM
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/384553_2976589054289_1248739376_3278432_395109927_ n.jpg

~Gangster~
01-09-2012, 10:21 PM
http://x7d.xanga.com/a4bf625731533267444673/z213336443.jpg

Breshna
01-09-2012, 10:53 PM
Warhkhatai sarra chuh wo kjezzjji?....

Za manan...che ich na kjezzjji...

Chuh wo kam Adai?....zra che na mani............

Breshna
01-09-2012, 11:39 PM
Allah S.W.T toba..burnt my hand and arm..only...and its killing me.

What will hell be like toba...as this fire is nothing compare to that.

faye
01-10-2012, 01:27 AM
i have decided that the energy of a man and a woman is not male of female it is neither. from/with it is created a male or a female.

faye
01-10-2012, 01:43 AM
too tame, lol. you missed the next video along, 'my 90 year old granny dances...' more my style;-)

sahil112
01-10-2012, 02:24 AM
arghhhhhhhh!!!!!!!

Gulalai
01-10-2012, 07:08 AM
^ no sleep? :/ is it at least getting better though?

Hania
01-10-2012, 11:01 AM
It is very cold. i am in hospital

Digital Malang
01-10-2012, 11:20 AM
Sahil you're such a quitter. :tongue:

I also really hate cigarettes. Whenever I see one, I lit it up. ;)

کیش
01-10-2012, 11:28 AM
Sahil you're such a quitter. :tongue:

I also really hate cigarettes. Whenever I see one, I lit it up. ;)

I really don't smoke cigarettes, but the grass, I participate in the DEA eradication program :evilgrin:

Adam
01-10-2012, 11:28 AM
It is very cold. i am in hospital

Get welll soon my fellow tribesmember

farishta
01-10-2012, 11:32 AM
Sahil you're such a quitter. :tongue:

I also really hate cigarettes. Whenever I see one, I lit it up. ;)

:awkward: Its a good thing hes quitting ^.^
lit it up and bury it b4 it touches ur lips right? -_-

Khostai
01-10-2012, 11:36 AM
Faye is the new mistery on PF. I think that she is just an afghan girl or a boy who likes to pretende that she/he is somebody else, just fo the fun of it :P.

Gulalai
01-10-2012, 12:05 PM
farishta :glare:

farishta
01-10-2012, 12:09 PM
gulalai :wub: je?

Gulalai
01-10-2012, 12:11 PM
loooool *face palm*

farishta
01-10-2012, 12:14 PM
:ashamed: lol what happened :ashamed:

Gulalai
01-10-2012, 12:59 PM
^ nada http://i787.photobucket.com/albums/yy151/msj1997tx/Skype%20Emoticons/emoticon-0136-giggle.gif

i have an interview on thursday :hmmm:

Digital Malang
01-10-2012, 01:01 PM
I really don't smoke cigarettes, but the grass, I participate in the DEA eradication program :evilgrin:

When you smoke the grass, it reveals you to yourself. thats the greatness of it :wub:

Adam
01-10-2012, 01:06 PM
When you smoke the grass, it reveals you to yourself. thats the greatness of it :wub:


:evilgrin:

farishta
01-10-2012, 01:17 PM
Radio Friendly Song - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=A0Gs4xGw1Eg&feature=channel_video_title)

Digital Malang
01-10-2012, 01:33 PM
hahaha this made my day......looool :runaround:

http://pusheen.com/ (http://pusheen.com/)

Gulalai
01-10-2012, 01:44 PM
eeeeego :')

Not to scare you but if you flinch the wrong way, you won't get the job.

lol it's not a job interview but thanks :shy:

farishta
01-10-2012, 01:45 PM
Pop Song (Jon Lajoie) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ijr4rwb2WbE&feature=related)

Loool god this guy cracks me up ^.^

Gulalai
01-10-2012, 01:49 PM
lol farishta i watched that make up one again :rofl1:

farishta
01-10-2012, 01:52 PM
lol farishta i watched that make up one again :rofl1:

LOOOOOOL :rofl1: ahahahaha awww ^.^

Btw my inbox things being dumb, wont let me send pm's :S says something about a token being expired -_-

Post the link here i wanna watch it again :wub:

Gulalai
01-10-2012, 02:08 PM
lol no im not posting it here he uses bad words :shy: i'll send it to you later
i have other stuff to show you too :P

Digital Malang
01-10-2012, 02:50 PM
Not in a good mood.

Adam
01-10-2012, 02:51 PM
http://www.damnlol.com/i/072f5e9effad66d541661dbce67cf2d4.jpg

کیش
01-10-2012, 02:58 PM
http://www.damnlol.com/i/31006eb84a7e3b154259a0b194b65dc3.jpg

Adam
01-10-2012, 03:02 PM
Floyd Mayweather

Manny Pacquiao I'm calling you out let's fight May 5th and give the world what they want to see. My Jail Sentence was pushed back because the date was locked in. Step up Punk.
about an hour ago



****s going down

emkhan
01-10-2012, 03:20 PM
Tired

farishta
01-10-2012, 03:41 PM
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=wIGxKY5y6Mg&feature=endscreen

made me scream 2 times lol :ashamed:

Master Khan
01-10-2012, 03:51 PM
My friend gave me this California roll they was stuffed with wasabi inside and now my brain is gone numb and now my tears won't stop. :lal9:

chi bia nakay lol.

KhyberKhan
01-10-2012, 04:01 PM
MK you missed haxball game the other day

ta cherta put wai?

Master Khan
01-10-2012, 04:05 PM
MK you missed haxball game the other day

ta cherta put wai?

lol yaara bas I am with friends or college.
today I am free :).
yo haxball lol, yeah that was time ago, I am mostly on PS3

KhyberKhan
01-10-2012, 04:18 PM
college de pa tupok owala, khazi passe se, nor sa? lol only joking

wada de kara da, ka na? heer me naki. ghora me de newalay lol

da game deer tight wo, digital malang adam VS me and sahil.

Master Khan
01-10-2012, 04:25 PM
college de pa tupok owala, khazi passe se, nor sa? lol only joking

wada de kara da, ka na? heer me naki. ghora me de newalay lol

da game deer tight wo, digital malang adam VS me and sahil.

lol Yaara zama college khazi doora khasta nadi lol.
Yaara wada preeda mana lol, I am free!!!!!
lol yeah I beat you all at that game...remember lol.
taso la mi ghol ban karey oh.

KhyberKhan
01-10-2012, 04:32 PM
hahahaha yeh u were crazy. if more people come on, ill set a game up.

Master Khan
01-10-2012, 05:11 PM
let hopes I am online that day and then I will give you lot a game :)

sahil112
01-10-2012, 05:43 PM
bring it on khyber :P

sahil112
01-10-2012, 05:43 PM
i mean me u vs others aha:P

Adam
01-10-2012, 06:01 PM
https://p.twimg.com/Ai1JerqCQAA65C8.jpg:large

sahil112
01-10-2012, 06:29 PM
ha legend! ^

Babygak
01-10-2012, 06:40 PM
if you want to laugh, watch David So comedy on Youtube, he is hilarious. :)

faye
01-10-2012, 07:35 PM
i am a mandelbrot.

sahil112
01-10-2012, 09:26 PM
my mind cant handel dis anymre neeed sleeep!!!!

کیش
01-10-2012, 09:31 PM
my mind cant handel dis anymre neeed sleeep!!!!

Take some Tylenol PM, with some Nyquil.

sahil112
01-10-2012, 09:33 PM
Take some Tylenol PM, with some Nyquil.

bruvvv i dnt no wtf dey r lol!!! im takin bob marley ryt nw

کیش
01-10-2012, 09:40 PM
bruvvv i dnt no wtf dey r lol!!! im takin bob marley ryt nw

Go to the pharmacy.

Look for antihistamine as in ingredient for one. Then look for the cough syrups, and find one that will get you drowsy.

Admin Khan
01-10-2012, 10:15 PM
Kesh,
I passed by NYU today and it reminded me of you. :)

Admin Khan
01-10-2012, 10:17 PM
can't a sister get some entertainment around here??! hello, i am bored!:lal9:
Storage Wars s02 ep24 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=yYOIwBtgaC8)

Gulalai
01-10-2012, 11:54 PM
if you accidentally minimize a post, or what ever the button is, how do you undo that :shy:

کیش
01-11-2012, 12:20 AM
if you accidentally minimize a post, or what ever the button is, how do you undo that :shy:

Wha?

Gulalai
01-11-2012, 07:20 AM
that little button next to the post number lol

Adam
01-11-2012, 02:17 PM
I've been snitching since day one

Gulalai
01-11-2012, 02:22 PM
theres a squirrel in the tree outside my window and it's ear is bleeding :( :( :(

Adam
01-11-2012, 02:30 PM
</3

Old School Killiwal
01-11-2012, 02:32 PM
You don't need to tell me, Yousefzai's have been known as snitches.

true say

Gulalai
01-11-2012, 02:34 PM
^^^

You click on that button again.


People should check out this stupid video

START SNITCHING SHOW: coming soon!! - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Y8_3W8Uo4VA&sns=em)

Makes me wanna :glare:, and :glare:



everyone hates a snitch :shy:

Old School Killiwal
01-11-2012, 02:36 PM
everyone hates a snitch :shy:

get dat snitch get da strap dont give a ****

BRAP BRAP BRAP!!!

Adam
01-11-2012, 02:37 PM
true say


I see how it is now

Old School Killiwal
01-11-2012, 02:38 PM
i see how it is now

how is it?

farishta
01-11-2012, 02:41 PM
theres a squirrel in the tree outside my window and it's ear is bleeding :( :( :(

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :cryy: why dont u bring it in :cryy: The poor squirel :cryy:

everyone hates a snitch :shy:

:glare: :tongue: :shy:

Adam
01-11-2012, 02:42 PM
how is it?


hows what?

Gulalai
01-11-2012, 02:42 PM
get dat snitch get da strap dont give a ****

BRAP BRAP BRAP!!!

lots of snitches around here have gotten lots of people in trouble :smh:

Old School Killiwal
01-11-2012, 02:44 PM
hows what?

shutthe****upyoustupidgayhomosexualman

emkhan
01-11-2012, 02:44 PM
lots of snitches around here have gotten lots of people in trouble :smh:

????

Old School Killiwal
01-11-2012, 02:44 PM
lots of snitches around here have gotten lots of people in trouble :smh:

Attack The Block- Get That Snitch - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=TclHBIzshHg)

farishta
01-11-2012, 02:45 PM
shutthe****upyoustupidgayhomosexualman

dont u be swearing at adam u beeep -_-

:fighting: :fighting:

Afghanistan2010
01-11-2012, 02:46 PM
START SNITCHING SHOW: coming soon!! - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Y8_3W8Uo4VA&sns=em)

oh no 0:38 an ak47 is this guy insane ?

alhamdulillah i do not live in the US...

Gulalai
01-11-2012, 02:49 PM
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :cryy: why dont u bring it in :cryy: The poor squirel :cryy:

:glare: :tongue: :shy:

why would i bring it in? :shy:
something had bitten its ear off or something :(

dont glare at me, you know im right :glare:

????

what?

farishta
01-11-2012, 02:50 PM
What are you Adams bodyguard :rofl:


Afghanistan2010

Yes that's a man holding an firing an AK in streets of NY.

^___^ I dont think i could be anyones bodyguard :S

and No...subhans language is un acceptable -_-

Adam
01-11-2012, 02:54 PM
dont u be swearing at adam u beeep -_-

:fighting: :fighting:

:wub:

Gulalai
01-11-2012, 02:56 PM
farishta :rofl1:

farishta
01-11-2012, 02:57 PM
:glare: Bas bas :glare:

:tongue:

emkhan
01-11-2012, 02:57 PM
i hate

Gulalai
01-11-2012, 02:58 PM
:glare: Bas bas :glare:

:tongue:

LOOOOOOOL!

& you logged off at the best part :')! hahahahahaha

farishta
01-11-2012, 03:03 PM
LOOOOOOOL!

& you logged off at the best part :')! hahahahahaha

:ashamed: ptshhh :ashamed: Mum came :ashamed: and u shush missy!!

Adam
01-11-2012, 03:03 PM
i hate

lol whats your dp about?
did somebody take a pic of you while you were trying to take a mirror pic

Old School Killiwal
01-11-2012, 03:05 PM
lol whats your dp about?
did somebody take a pic of you while you were trying to take a mirror pic

nang

Gulalai
01-11-2012, 03:05 PM
:ashamed: ptshhh :ashamed: Mum came :ashamed: and u shush missy!!

:rofl1: this is fun :')

farishta
01-11-2012, 03:07 PM
:rofl1: this is fun :')

:ashamed: :ashamed: :ashamed:

:fighting: ptsh for u :tongue:

emkhan
01-11-2012, 03:09 PM
lol whats your dp about?
did somebody take a pic of you while you were trying to take a mirror pic

Lol yeah i was taking my pic. I did not know someone is taking my pic from behind. After two days when I was checking my friend's mob, I found this pic lol.

Old School Killiwal
01-11-2012, 03:14 PM
Lol yeah i was taking my pic. I did not know someone is taking my pic from behind. After two days when I was checking my friend's mob, I found this pic lol.

that aint right

Gulalai
01-11-2012, 03:15 PM
:ashamed: :ashamed: :ashamed:

:fighting: ptsh for u :tongue:

LOOOOOL! :shy: :shy: everything i said is right ^.^

emkhan
01-11-2012, 03:17 PM
that aint right

?

farishta
01-11-2012, 03:18 PM
LOOOOOL! :shy: :shy: everything i said is right ^.^

:ashamed: :ashamed: :ashamed: no!!! :fighting::fighting:


:awkward::awkward::awkward::awkward:

Gulalai
01-11-2012, 03:20 PM
:ashamed: :ashamed: :ashamed: no!!! :fighting::fighting:


:awkward::awkward::awkward::awkward:

yessssssss! HAHA :shy:

well it doesnt matter ^.^ but you cant ignore the facts LOL i'm half joking btw.... half.. ^.^

emkhan
01-11-2012, 03:25 PM
Is the majority of people here, in the 18-20 age bracket?

come on guy... majority is overage

Gulalai
01-11-2012, 03:25 PM
i'm 14 :/

emkhan
01-11-2012, 03:26 PM
i'm 14 :/

Don't exaggerate... You are 8 only

Adam
01-11-2012, 03:33 PM
Is the majority of people here, in the 18-20 age bracket?

Only me and kunar ghro

farishta
01-11-2012, 03:35 PM
yessssssss! HAHA :shy:

well it doesnt matter ^.^ but you cant ignore the facts LOL i'm half joking btw.... half.. ^.^

:ashamed:.......ptsh**sigh** When will u learn **sigh**

i'm 14 :/

:0 no way :0 me to :0 :hug1"

:five: sista ^___^

sahil112
01-11-2012, 03:38 PM
Only me and kunar ghro

and me u dik!

emkhan
01-11-2012, 03:39 PM
Sahil raghay... charta yaru

sahil112
01-11-2012, 03:40 PM
busy revsing for exams aha! singa ye

Gulalai
01-11-2012, 03:43 PM
:ashamed:.......ptsh**sigh** When will u learn **sigh**



:0 no way :0 me to :0 :hug1"

:five: sista ^___^

excuse me?? :rofl1:!!

:o really? :o

emkhan
01-11-2012, 03:47 PM
kha ym. dera manana

یاسمینه
01-11-2012, 03:51 PM
busy revsing for exams aha! singa ye


Same here, winter exams soon...

farishta
01-11-2012, 03:52 PM
excuse me?? :rofl1:!!

:o really? :o


:wub: wooo :wub:

nade bakham ^.^

emkhan
01-11-2012, 03:52 PM
Same here, winter exams soon...

Yasmeenah, which exams ? Is there any exam thing for 60 years old gals ?

Adam
01-11-2012, 03:53 PM
yasmeenah, which exams ? Is there any exam thing for 60 years old gals ?

loool

emkhan
01-11-2012, 03:56 PM
:wub: :wub:

^.^

very strange .................................................. ........................

farishta
01-11-2012, 03:57 PM
very strange .................................................. ........................

wat -________-

emkhan
01-11-2012, 03:58 PM
wat -________-

what happened... ???????????????????????????

farishta
01-11-2012, 03:59 PM
what happened... ???????????????????????????

-_______________________- nothing? :awkward:

emkhan
01-11-2012, 04:01 PM
-_______________________- nothing? :awkward:

nothing ?????????????????????????? ufffffffffffffffffffffffff

Gulalai
01-11-2012, 04:04 PM
:wub: wooo :wub:

nade bakham ^.^

sa da para?? ma kho bakhana na da wokhtale LOL oh the "excuse me?" -_- za marrey! za sama lagya yema kho te hes zama khabara na mane ^.^

emkhan
01-11-2012, 04:08 PM
intizaar bahut buri chez hai. Allah bachaye

farishta
01-11-2012, 04:14 PM
:hairy:

Gulalai
01-11-2012, 04:16 PM
farishta i win (: game over LOL

sahil112
01-11-2012, 04:19 PM
lol at winter exams aha, u from da north yasmeenah? we call them January exams

emkhan
01-11-2012, 04:21 PM
:hairy:

???

emkhan
01-11-2012, 04:28 PM
farishta i win (: game over LOL

no game so no win

Gulalai
01-11-2012, 04:28 PM
farishta i win (: game over LOL

nevermind LOL

Gulalai
01-11-2012, 04:29 PM
no game so no win

zamong lobo na te se khabar ye :glare:

emkhan
01-11-2012, 04:30 PM
zamong lobo na te se khabar ye :glare:

khabar khabar ym. but you never won. poha shwe

Gulalai
01-11-2012, 04:34 PM
you have no idea... i doubt farishta even understands what im talking about hahaha

Gulalai
01-11-2012, 04:36 PM
well i think thats enough pf for the day LOL cya guys (:

& sahil hows your sleep?

emkhan
01-11-2012, 04:44 PM
There is a big difference between joke and defeat

farishta
01-11-2012, 04:48 PM
farishta i win (: game over LOL

:wub: :wub: :wub: I knew it :wub: :wub:

Gulalai
01-11-2012, 04:54 PM
:wub: :wub: :wub: I knew it :wub: :wub:

knew what? :awkward:

emkhan
01-11-2012, 04:58 PM
????????????????????

emkhan
01-11-2012, 05:03 PM
whats going on.

sahil112
01-11-2012, 05:04 PM
umm i tink im 4 dayz in and iv probz only slept about 8-10 hours :(

Gulalai
01-11-2012, 05:04 PM
^ :/ why dont you go to a doctor or something they'll help you lol

@farishta she took my password im afraid to log off now :shy: LOL

farishta
01-11-2012, 05:05 PM
Lol nothing?

gulls :hug1"

emkhan
01-11-2012, 05:07 PM
Lol nothing?

gulls :hug1"

can u come over there ?

Gulalai
01-11-2012, 05:12 PM
can u come over there ?

no she cant.

Adam
01-11-2012, 05:14 PM
The BEAUTIFUL SIDE of Afghanistan and its people (Video) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=amC3UXigBJk)


1:35 gotta be the cutest granny ever :P

emkhan
01-11-2012, 05:18 PM
no she cant.

oh

Gulalai
01-11-2012, 05:21 PM
oh

:glare: paam kawa

farishta
01-11-2012, 05:26 PM
:hairy:

farishta
01-11-2012, 05:27 PM
The BEAUTIFUL SIDE of Afghanistan and its people (Video) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=amC3UXigBJk)


1:35 gotta be the cutest granny ever :P

:wub: looks like mine

Adam
01-11-2012, 05:32 PM
Opposite of mine :S

Hania
01-11-2012, 05:42 PM
Salamona taso ta

farishta
01-11-2012, 05:44 PM
Salamona taso ta

:wub: adam and i missed u :wub:

emkhan
01-11-2012, 05:45 PM
Salamona taso ta

wassalaam, charta wey
maa wey ka kali ta laarrey

Adam
01-11-2012, 05:47 PM
:wub: adam and i missed u :wub:

LOOOL you douche! :hairy:

~Gangster~
01-11-2012, 05:47 PM
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/295238_218751664841934_100001213066260_634509_6820 015_n.jpg

fOR MY BOY kAISH

Hania
01-11-2012, 05:47 PM
:wub: adam and i missed u :wub:

Thanks khor.

farishta
01-11-2012, 05:48 PM
LOOOL you douche! :hairy:

:wub: :wub:

~Gangster~
01-11-2012, 05:49 PM
Farishta can i teach u how to sing>?

Hania
01-11-2012, 05:50 PM
wassalaam, charta wey
maa wey ka kali ta laarrey

Bemaara woma. taso ta kho ma waili wo. taso snga ye

emkhan
01-11-2012, 05:58 PM
Bemaara woma. taso ta kho ma waili wo. taso snga ye

kha yam and you came back from hospital ?

farishta
01-11-2012, 06:10 PM
Farishta can i teach u how to sing>?

wooo :tongue: aslong as u have a good singing voice

emkhan
01-11-2012, 06:12 PM
two faces of the same coin lol.

farishta
01-11-2012, 06:18 PM
two faces of the same coin lol.


??? nah poizam :awkward:

emkhan
01-11-2012, 06:20 PM
kha khabara da lol. good for you

farishta
01-11-2012, 06:24 PM
kha khabara da lol. good for you

::rolleyes::

Gulalai
01-11-2012, 06:24 PM
hmm any admins online? :hmm:

farishta
01-11-2012, 06:27 PM
hmm any admins online? :hmm:

:smile1: :devilish: :running: ::rolleyes::

Gulalai
01-11-2012, 06:29 PM
:smile1: :devilish: :running: ::rolleyes::

time to expose some people :shy:
tech them a lesson ^.^

farishta
01-11-2012, 06:33 PM
time to expose some people :shy:
tech them a lesson ^.^

:shy: I know :mad:

:smh: some ppl r ...........:banghead:

sahil112
01-11-2012, 06:34 PM
damnn u lot r on here 2 much aha:P

Gulalai
01-11-2012, 06:35 PM
:shy: I know :mad:

:smh: some ppl r ...........:banghead:

hahahahahaha khair i got this :D

damnn u lot r on here 2 much aha:P

I KNOW!!

Hania
01-11-2012, 06:45 PM
Ao os kha yama. kor yama.

Gulalai
01-11-2012, 08:35 PM
does anyone have a time machine? :shy:

farishta
01-11-2012, 09:13 PM
does anyone have a time machine? :shy:

:ashamed: i gots one in my basment ^.^

Gulalai
01-11-2012, 09:37 PM
would it be bad to pick a jihad nasheed when filling an application question that asks what your theme song would be? :ashamed:

:ashamed: i gots one in my basment ^.^

could i borrow it? :P

کیش
01-11-2012, 09:55 PM
^^^

Stay in school, tuu.

~Gangster~
01-11-2012, 09:59 PM
Kaish u missed my post

farishta
01-11-2012, 10:03 PM
would it be bad to pick a jihad nasheed when filling an application question that asks what your theme song would be? :ashamed:



could i borrow it? :P

:fighting: did u really just ask that? :tongue: Obviiiiiiiiiiii it would be bad -_- well not bad, but innapropriate? Or hmmm cant think of the right term :tongue:

U live in america missy :tongue:

and yea :wub: u can borrow it :wub:

Gulalai
01-11-2012, 10:05 PM
lol kais dont worry >.<
it's me...

:fighting: did u really just ask that? :tongue: Obviiiiiiiiiiii it would be bad -_- well not bad, but innapropriate? Or hmmm cant think of the right term :tongue:

U live in america missy :tongue:

and yea :wub: u can borrow it :wub:

hahaha i found a song to use that wont scare people away :shy:

pft i wish :ashamed: lol

Gulalai
01-11-2012, 10:09 PM
my favorite nasheed was deleted from youtube :( due to terms of service violations LOL

farishta
01-11-2012, 10:11 PM
would it be bad to pick a jihad nasheed when filling an application question that asks what your theme song would be? :ashamed:



could i borrow it? :P

lol kais dont worry >.<
it's me...



hahaha i found a song to use that wont scare people away :shy:

pft i wish :ashamed: lol

:dead: what song?

Gulalai
01-11-2012, 11:11 PM
^ ehh :shy: i'll tell you another time

---
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/387723_3035213323699_1363921627_33193190_257240752 _n.jpg

lol

Gulalai
01-11-2012, 11:50 PM
well im off to bed :shy:
if i dont log on for a few days or so, thats because PF logged me out and someoneee 'stole' my password so i can't log back in ): LOL ah well goodnight (:

faye
01-11-2012, 11:58 PM
what happened to haris? haven't seen him for ages.
why don't you girls have walls?

faye
01-12-2012, 12:11 AM
i intend to live forever-so far, so good.

Talal
01-12-2012, 01:24 AM
http://i7.photobucket.com/albums/y296/Steelersfan7/GIFs%20I%20Made/Animation1g.gif

Adam
01-12-2012, 09:46 AM
what happened to haris? haven't seen him for ages.
why don't you girls have walls?


Haris likes to spend all his time on his studies

کیش
01-12-2012, 10:09 AM
Haris likes to spend all his time on his studies

He should be a stay-at-home son like me :smile1:

Adam
01-12-2012, 11:02 AM
LOL the outcome of a cetain pair on PF

http://cdn.lolhappens.com/wp-content/uploads/2012/01/Thisistrue.jpg

کیش
01-12-2012, 11:08 AM
^^^

Is that you and Kunar Ghro

Adam
01-12-2012, 11:13 AM
lol that would be true, except kunar talks to me, i ignore http://i603.photobucket.com/albums/tt115/lalastarrr/emoticon/hhwr9.gif

farishta
01-12-2012, 11:17 AM
LOL the outcome of a cetain pair on PF

http://cdn.lolhappens.com/wp-content/uploads/2012/01/Thisistrue.jpg

:rofl1: :rofl1: :rofl1: :rofl1: :rofl1: awww the girl is so cute ^.^

Adam
01-12-2012, 11:31 AM
Hadouken!

کیش
01-12-2012, 11:43 AM
Hadouken!

Kamé Ha Mé Ha



:evilgrin:

Gulalai
01-12-2012, 11:52 AM
goku :hmm:

emkhan
01-12-2012, 11:57 AM
I am so happy today ...

farishta
01-12-2012, 12:18 PM
goku :hmm:

:wub: howd u get ur pass? :S or did it not logg u out? :ashamed: