View Full Version : Random Thoughts(New)



Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:10 PM
LOL bebe if i go first im posting urs :)

I second that notion.

Post adams.

Nora
11-24-2011, 04:10 PM
how do you know? did gulalai tell you? :fighting:

she is my bff

~Gangster~
11-24-2011, 04:11 PM
Hahahaa Nah Adams a Bro cant do that to him -__-

Gulalai
11-24-2011, 04:11 PM
LOL i didnt tell anyone anything :glare:

but if you guys want people's fbs......

Nora
11-24-2011, 04:11 PM
LEts go you first whos u got


chup sha wate man lol

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:11 PM
she is my bff

are you sure youre not sheenkay? :evilgrin:

~Gangster~
11-24-2011, 04:12 PM
chup sha wate man lol

wate???

Nora
11-24-2011, 04:13 PM
are you sure youre not sheenkay? :evilgrin:


hahhahahahaha
:celebrate: im sheenkay

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:13 PM
^ waste*, ya danno!

Nora
11-24-2011, 04:13 PM
wate???
waste

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:13 PM
hahhahahahaha
:celebrate: im sheenkay

i knew it because you are both exactly the same thing.

~Gangster~
11-24-2011, 04:14 PM
SHEENLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOO im not really excited i was just bored

Nora
11-24-2011, 04:15 PM
i knew it because you are both exactly the same thing.

awwwwwwwwwww ur the first one who said that :) really sweet of u :smile1:

Nora
11-24-2011, 04:17 PM
SHEENLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOO im not really excited i was just bored


coz ur face makes u bore:angel1:

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:18 PM
a hood classic

Giggs-talking the hardest - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=UpqQxklRkHU)

Nora
11-24-2011, 04:20 PM
deer kha kaar de karlee de che fakhar ki

khafa nashee lewani pashande yee leg :P

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:21 PM
where is gulalai the secretary?

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:21 PM
deer kha kaar de karlee de che fakhar ki

khafa nashee lewani pashande yee leg :P

what???? i mean what??? what|??? what?????

i get you but i dont know what you are talking about, ya get me bludda!!"!"

Nora
11-24-2011, 04:23 PM
gullyy saa shawee :S

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:23 PM
aiii haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :shy:

oooohhhhhhh hhhhhooooooooo

Nora
11-24-2011, 04:23 PM
what???? i mean what??? what|??? what?????

i get you but i dont know what you are talking about, ya get me bludda!!"!"


what??

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:25 PM
welcome my darling!

Welcome my Darling - Nazia Iqbal - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=7P_ECoS8GV0)


ahahahahahahahahahahhaaa

this is what pakistan does to pashtuns!

~Gangster~
11-24-2011, 04:26 PM
coz ur face makes u bore:angel1:

Why r u so mean to me im like the nicest guy on Pf and me and naatki are bff's so im gonna tell her ur being mean

Gulalai
11-24-2011, 04:27 PM
gangster za moonz woka :glare:

Nora
11-24-2011, 04:27 PM
Why r u so mean to me im like the nicest guy on Pf and me and naatki are bff's so im gonna tell her ur being mean


really?!

Nora
11-24-2011, 04:28 PM
gangster za moonz woka :glare:

good one

Gulalai
11-24-2011, 04:28 PM
hahhahahahaha
:celebrate: im sheenkay

i am too :shy:

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:28 PM
welcome welcome zama jananaa
welcome welcome zama jananaaaaaaa

~Gangster~
11-24-2011, 04:30 PM
gangster za moonz woka :glare:

aye aye GHairat Girl:hmm:

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:31 PM
if you thought thats bad then...



Wild Pashtun Shemale Pashtana sexy song - moving that Pashto - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=KrUUzksb2h0)

Nora
11-24-2011, 04:31 PM
i am too :shy:


OMG!! what u sheenkay?????????????? :loveit:

~Gangster~
11-24-2011, 04:32 PM
OMG!! what u sheenkay?????????????? :loveit:

calm down sheenkay is not selena Gomez dont get too excited LMAO

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:33 PM
i am also sheenkay

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:34 PM
lemme fess up, i am saifullah.

Nora
11-24-2011, 04:35 PM
calm down sheenkay is not selena Gomez dont get too excited LMAO

looks like someone is fan of selena gomez lol

she is pretty zinta :ashamed:

Al Hanif
11-24-2011, 04:35 PM
My Password is Password.

Nora
11-24-2011, 04:36 PM
My Password is Password.


:running:

~Gangster~
11-24-2011, 04:36 PM
can i be dm :shy:

Yes u can be gay

Gulalai
11-24-2011, 04:37 PM
OMG!! what u sheenkay?????????????? :loveit:

:wub:

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 04:38 PM
My Password is Password.

no it isnt

~Gangster~
11-24-2011, 04:38 PM
Dm aint gay :glare: And why did u make him change his pass :glare:

LOL i made him.....??? Goodone

Nora
11-24-2011, 04:39 PM
:wub:

lewaniiii cheree waraka yee? :S how u and everyone?

Al Hanif
11-24-2011, 04:40 PM
no it isnt

Are you sure ?

Nora
11-24-2011, 04:41 PM
boring!!!


soothe criminal are you from kunar and live in sweden?

Al Hanif
11-24-2011, 04:44 PM
boring!!!


soothe criminal are you from kunar and live in sweden?

No.

Nora
11-24-2011, 04:45 PM
No.



yes.

Al Hanif
11-24-2011, 04:47 PM
yes.

No.

Al Hanif
11-24-2011, 04:48 PM
smooth criminal is arab

No.

Al Hanif
11-24-2011, 04:53 PM
^^ arent u al-hanif?
yes but I'm not an Arab

Gulalai
11-24-2011, 04:53 PM
lewaniiii cheree waraka yee? :S how u and everyone?

lol was cooking :/
milmana raghali di so i have to go now kho khair khariyat de alhumdulillah tol kha di (:
mata yow PM ra walega kha? :hug1"

Al Hanif
11-24-2011, 04:58 PM
Ohhh i c i c :)

what is my ethnicity then ? :hairy:

Haris
11-24-2011, 05:01 PM
Smooth Criminal is my Somalian brother :hug1"

Al Hanif
11-24-2011, 05:03 PM
Smooth Criminal is my Somalian brother :hug1"

lol I have somalian friends and djibutian friends but they are extremely devout muslims, not the kind of east africans you will see in Sweden for example

no I'm not east african

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 05:18 PM
the best muslims in africa are sudanese and tanzanian

Haris
11-24-2011, 05:26 PM
lol I have somalian friends and djibutian friends but they are extremely devout muslims, not the kind of east africans you will see in Sweden for example

no I'm not east african

Yeah Somalians are mostly decent people, I posted about them here: http://www.pashtunforums.com/world-news-16/somali-pm-accuses-un-holding-back-aid-aljazeera-19461/ (http://www.pashtunforums.com/world-news-16/somali-pm-accuses-un-holding-back-aid-aljazeera-19461/)

Although in London everyone laughs at them because they always spit when they talk and have 100s of kids lol


I was joking about you being Somalian btw, I know what ethnicity you are ;)

badmash_khel
11-24-2011, 05:35 PM
He is Berber

Al Hanif
11-24-2011, 05:36 PM
Yeah Somalians are mostly decent people, I posted about them here: http://www.pashtunforums.com/world-news-16/somali-pm-accuses-un-holding-back-aid-aljazeera-19461/ (http://www.pashtunforums.com/world-news-16/somali-pm-accuses-un-holding-back-aid-aljazeera-19461/)

Although in London everyone laughs at them because they always spit when they talk and have 100s of kids lol


I was joking about you being Somalian btw, I know what ethnicity you are ;)

Actually my somalian friends are students who came in this country to get their degree but you just confirmed that it's a general behaviour among them.

Arab Algerians and Senegalese were well known for having 100s of kids in the 70s, 80s, 90s but now Arabs don't have many kids except the religious ones.

Also there is more and more race mixing

Al Hanif
11-24-2011, 05:39 PM
burburrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!OMG there algerian!!! rite? I have a friend who's a burbur there kinda like pashtuns of algeria :)

moroccan berber, not algerian

yes our cultures are pretty similar

http://soundsofspotify.com/images/artist/rachidtaha_xl.png

badmash_khel
11-24-2011, 05:41 PM
moroccan berber, not algerian

yes our cultures are pretty similar

http://soundsofspotify.com/images/artist/rachidtaha_xl.png

I love his song "Ya Rayah"

Al Hanif
11-24-2011, 05:44 PM
^^Hmmm well the one ino is from algeria :) Yea our culture is pretty similar :)

where do you live ?

I love his song "Ya Rayah"

shhhhhhhhh-

music is haram mah boi

badmash_khel
11-24-2011, 05:46 PM
where do you live ?



shhhhhhhhh-

music is haram mah boi

chicago, newyork

Al Hanif
11-24-2011, 05:46 PM
he is handsome :shy:
really ?
I'd say I look 90% like him

I used to have semi-long hair but I cut it off

Al Hanif
11-24-2011, 05:47 PM
chicago, newyork
you or her ?

badmash_khel
11-24-2011, 05:47 PM
^me

Adam
11-24-2011, 05:48 PM
:shy: realy? :shy: Well he is..........:wub:

How old r u? :shy:


And so it begins . . .

Al Hanif
11-24-2011, 05:54 PM
^^ Music isnt haram, its only haram when ppl start singing about Uno bad stuff Lol

I live No where :cryy:

I don't think so personally.

:shy: realy? :shy: Well he is..........:wub:

How old r u?:shy:

Well, This is awkward...

And so it begins . . .

OH SHI-

sahil112
11-24-2011, 06:53 PM
whats up :)

Haris
11-24-2011, 06:59 PM
Wag1!


Welcome back bro,
these guys don't appreciate real music ¬_¬ too busy listening niki minaj & Giggs haha

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 07:01 PM
Giggs

you wembley, ealing, southall, heathrow, manchester, etc. people can never understand what giggs and all of us south london people do.

sahil112
11-24-2011, 07:06 PM
Wag1!


Welcome back bro,
these guys don't appreciate real music ¬_¬ too busy listening niki minaj & Giggs haha

chillin mann hw u?

LOLL at giggz ahaha!!! wow mann these ppl r goin backwardss unoo no taste no sensee mann miner thier loss they just 2 blind :)

Haris
11-24-2011, 07:09 PM
you wembley, ealing, southall, heathrow, manchester, etc. people can never understand what giggs and all of us south london people do.


loool i'm from none of those areas haha



Giggs is alright I guess...but when he spits he just sounds like he's talking in a normal conversation lol

I mean look at his fire in the booth:
IBcUoMpRAn8

look at his head shaking haha

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 07:12 PM
loool i'm from none of those areas haha



Giggs is alright I guess...but when he spits he just sounds like he's talking in a normal conversation lol

I mean look at his fire in the booth:
IBcUoMpRAn8

look at his head shaking haha

thats why hes different and hes stepping up his lyrics now

Giggs - Look Over Your Shoulder - ft Example. - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=YEH2xdMrtAY&feature=related)

Haris
11-24-2011, 07:13 PM
chillin mann hw u?

LOLL at giggz ahaha!!! wow mann these ppl r goin backwardss unoo no taste no sensee mann miner thier loss they just 2 blind :)


i'm good man!


loooooool u get me? JMT, LCN, Vinnie Paz etc mean nothing to these people ¬_¬


hahaha true say!

IamDZJ
11-24-2011, 07:14 PM
hiphop makes me want to cry sad sad tears. :lal9:
hi sahil:smile1:

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 07:16 PM
loooooool u get me? JMT, LCN, Vinnie Paz etc mean nothing to these people

obvious;yya danno but giggs is from my hood

Haris
11-24-2011, 07:17 PM
thats why hes different and hes stepping up his lyrics now

[/URL][URL="http://www.youtube.com/watch?v=YEH2xdMrtAY&feature=related"]Giggs - Look Over Your Shoulder - ft Example. - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=YEH2xdMrtAY&feature=related)


meh it's all about K koke fam

North Weezy ;)



None of this South London nonsense :smh:

Badshah Khan Wazir
11-24-2011, 07:25 PM
everywhere in uk except london is GAY!!!!!!!!!

especially MANCHESTER.

Admin Khan
11-25-2011, 12:03 AM
chillin mann hw u?

LOLL at giggz ahaha!!! wow mann these ppl r goin backwardss unoo no taste no sensee mann miner thier loss they just 2 blind :)
Sahil are you part of the KR boys group? Kandahar boys who rap in Pashto?

Digital Malang
11-25-2011, 02:50 AM
lets do some shopping :hmm:

Adam
11-25-2011, 02:57 AM
lets do some shopping :hmm:


why werent you born a woman?

Digital Malang
11-25-2011, 03:31 AM
adam you have been picking on me a lot lately :(

Al Hanif
11-25-2011, 09:21 AM
I wanna be the greatest Master of Pokémon !

Master Khan
11-25-2011, 09:24 AM
lol cute

IamDZJ
11-25-2011, 09:28 AM
yawn, do you guys have to talk so much so early in the morning.

Master Khan
11-25-2011, 09:35 AM
its 2:30 pm here

Gulalai
11-25-2011, 10:53 AM
:dead:

Adam
11-25-2011, 11:45 AM
:)

Nora
11-25-2011, 11:48 AM
this was my friend's fb pic ^

Adam
11-25-2011, 11:49 AM
Only time will tell ol

Adam
11-25-2011, 11:58 AM
lol arabic is one hard lauguage

کیش
11-25-2011, 11:58 AM
:evilgrin:

Nora
11-25-2011, 12:02 PM
lol arabic is one hard lauguage


lol

کیش
11-25-2011, 12:15 PM
lol arabic is one hard lauguage

Why in the name of mother nature would you want to learn the language ofnthe sand people? Unless you want to learn quranic Arabic, otherbthen that Arabic is useless.

Nora
11-25-2011, 12:17 PM
Why in the name of mother nature would you want to learn the language ofnthe sand people? Unless you want to learn quranic Arabic, otherbthen that Arabic is useless.


no its not, arabic is beautiful language and we should love it and learn it coz its the langauge our prophet :)
dont be mean!!!:fighting:

Nora
11-25-2011, 12:18 PM
^.^ Exactly :)


no chupa kena and ur wall is closed :S

کیش
11-25-2011, 12:21 PM
no its not, arabic is beautiful language and we should love it and learn it coz its the langauge our prophet :)
dont be mean!!!:fighting:

The Prophet was just a human, like me and you. Arabs make you think that the All-Mighy lord is an Arab, just cause he send down an Arabic Quran.

Like i said if you want to learn Quranic Arabic then that's awesome, if you wanna learn modern Arabic then :glare:. Theirs 30 langauges spoken in Afghanistan. Learn some of those.

کیش
11-25-2011, 12:23 PM
Oh wow do I sound racist? :shy:

Modern Arabic sounds like two people trying to break each others neck.

Adam
11-25-2011, 12:24 PM
Why in the name of mother nature would you want to learn the language ofnthe sand people? Unless you want to learn quranic Arabic, otherbthen that Arabic is useless.



lol al waladu takyadu

Nora
11-25-2011, 12:24 PM
The Prophet was just a human, like me and you. Arabs make you think that the All-Mighy lord is an Arab, just cause he send down an Arabic Quran.

Like i said if you want to learn Quranic Arabic then that's awesome, if you wanna learn modern Arabic then :glare:. Theirs 30 langauges spoken in Afghanistan. Learn some of those.


in that case then you shouldnt learn english either!

Nora
11-25-2011, 12:25 PM
Oh wow do I sound racist? :shy:

Modern Arabic sounds like two people trying to break each others neck.


well ur racist :smile1:

Nora
11-25-2011, 12:26 PM
i agree :)

i think adams trying to impress someone :glare:

i garee as well coz adam needs to learn pashto first then jump to arabic language.
:runaround:

Gulalai
11-25-2011, 12:27 PM
i agree :)

i think adams trying to impress someone :glare:

hahahahaha some lebanese girl

Adam
11-25-2011, 12:28 PM
i garee as well coz adam needs to learn pashto first then jump to arabic language.
:runaround:


my fellow Pakistani Pashtuns dont care whether i speak pashto or not, its just you Afghanis ¬_¬

کیش
11-25-2011, 12:29 PM
Adams trying to impress an Arab girl. Girls have real small attention spans, by the time he musters a few phrases she will forget him.


Oh wow do I sound sexist? :shy:

Nora
11-25-2011, 12:29 PM
my fellow Pakistani Pashtuns dont care whether i speak pashto or not, its just you Afghanis ¬_¬


they got no ghirat and i blame daal for this :cryy:

Nora
11-25-2011, 12:30 PM
Nah nah natoo janana he doesnt sound racist. Its just funny how adam is trying to learn arabic rather than his own mother language:ashamed: Even im trying to learn pashto :tongue: and i hate learning languages :glare:


me too hate learning langauges :( and dont tell u dont know pashtu!! :awkward:

Gulalai
11-25-2011, 12:30 PM
:hug1" hahahaha nah prolly persian ;)

loooooooool some farsiwana afghan? :O hahahaha

Nora
11-25-2011, 12:31 PM
hahahahaha some lebanese girl


awww bless him, lebanese are gud looking :ashamed:

Adam
11-25-2011, 12:31 PM
lol this aint about a girl you douchebags, i downloaded rosetta stone and im going through all the languages

Adam
11-25-2011, 12:32 PM
me too hate learning langauges :( and dont tell u dont know pashtu!! :awkward:


lol watch out farishta, the tajiks gonna call you a non-pashtun now

کیش
11-25-2011, 12:32 PM
Rosetta stone sucks my brother. Unless you want to learn "the cat is under the table"

Nora
11-25-2011, 12:33 PM
lol this aint about a girl you douchebags, i downloaded rosetta stone and im going through all the languages


dont worry, at least ur learning langauge which is gud and if she dumped u this time go for paki/panjabi pashtun so u can learn pashto and then come talk with us in pashtu :angel1:

Gulalai
11-25-2011, 12:34 PM
Learn Pashto - Speak Pashto - Learn Pashto Software - Rosetta Stone® (http://www.rosettastone.com/learn-pashto)

LOL @ black friday sale

Nora
11-25-2011, 12:35 PM
lol watch out farishta, the tajiks gonna call you a non-pashtun now


za pashtun, yem tajik yem za afghan yem

Al Hanif
11-25-2011, 12:35 PM
OMG I Hate When People Ask Me Why !!!

Adam
11-25-2011, 12:35 PM
dont worry, at least ur learning langauge which is gud and if she dumped u this time go for paki/panjabi pashtun so u can learn pashto and then come talk with us in pashtu :angel1:



Like i said, only the Afghans who have a problem with language

Nora
11-25-2011, 12:37 PM
:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ino some pashto :tongue: haha No one in my house hold taught it to us properly. We use to speak it alot as kids but as soon as skool started everyone kinda stopped and my parents including my mur jana never scolded us so...... yea :/

:devilish:

Adam
11-25-2011, 12:37 PM
Rosetta stone sucks my brother. Unless you want to learn "the cat is under the table"


LOL yeah i kinda realised how limited it was

Nora
11-25-2011, 12:38 PM
Like i said, only the Afghans who have a problem with language


sorry darling you are wrong!!! :fighting: you havent seen your own ppl so dont talk on their behalf :fighting:

کیش
11-25-2011, 12:38 PM
My pops bought 5 languages from Rosetta Stone when he was in Kandahar. What a waste of 5 dollars.

I wanted to learn Hindi.

Nora
11-25-2011, 12:41 PM
why???

because he has no answer!!!

Adam
11-25-2011, 12:42 PM
sorry darling you are wrong!!! :fighting: you havent seen your own ppl so dont talk on their behalf :fighting:

i meet my own people everyday

Nora
11-25-2011, 12:43 PM
i meet my own people everyday

own ppl like urself lolz british born ones right?:wub:

Adam
11-25-2011, 12:48 PM
own ppl like urself lolz british born ones right?:wub:


most Pashtuns in manchester are immigrants, not british born

Nora
11-25-2011, 12:49 PM
most Pashtuns in manchester are immigrants, not british born


so your the only one? hahahahha ok??

Adam
11-25-2011, 12:49 PM
Lol adam waite till u go back to swat, if u tell ppl u cant speak pashto they will call u an imposter or someone who is pretending to be from swat haha



Not really, considering my cousin with the same situation went back and nobody said nuthing

Adam
11-25-2011, 12:50 PM
so your the only one? hahahahha ok??


http://vgresearcher.files.wordpress.com/2010/10/1262443128690.gif

Gulalai
11-25-2011, 12:53 PM
hahaha guys adam na wawrai

Nora
11-25-2011, 12:53 PM
Lol adam waite till u go back to swat, if u tell ppl u cant speak pashto they will call u an imposter or someone who is pretending to be from swat haha
smart girl :ashamed:

http://vgresearcher.files.wordpress.com/2010/10/1262443128690.gif

still it doesnt tell me anything, why dont u admit it. lol

Nora
11-25-2011, 12:54 PM
hahaha guys adam na wawrai


sa matlab?

Al Hanif
11-25-2011, 12:55 PM
why???

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.... :mad4:

Nora
11-25-2011, 12:55 PM
Your family members maybe accepting like mine, but other people around pakistan or afghanistan wont be :banghead: If you go to peshawer and someone starts talkin to u in pashto and u cant fully reply back, they'll scoff even if thier not pashtuns themselves :/


very smart reply:angel1:

Gulalai
11-25-2011, 12:57 PM
sa matlab?


hase wayma che der ye ma pazabawa gharib :shy: LOOL

Adam
11-25-2011, 12:59 PM
Your family members maybe accepting like mine, but other people around pakistan or afghanistan wont be :banghead: If you go to peshawer and someone starts talkin to u in pashto and u cant fully reply back, they'll scoff even if thier not pashtuns themselves :/


Guess nobody told ya they speak urdu in peshawar

Gulalai
11-25-2011, 01:00 PM
^ HAHAHAHAHA :x

Nora
11-25-2011, 01:02 PM
Guess nobody told ya they speak urdu in peshawar


khair gomsho pakistani number badal wakht ma ra zaya karde...
ok then this tell us that you lot aint pashtun and u r paki and full stop.

Nora
11-25-2011, 01:06 PM
Ufffffffff even afghans from afghanistan speak urdu adam, but ppl from everywhere, not only peshawer will try to test u by speaking in pashto. Ppl size you up, if you look pashtun then atoumatically they start to speak to u in pashto and if u cant reply back or just stand ther dumbfounded then they'll smirk and thier attitude will completely change :/


who told u he looks like afghan/pashtun? LOL :smile1:
panjabi de

Nora
11-25-2011, 01:14 PM
and i've seen u :shy:

Gulalai
11-25-2011, 01:14 PM
looooooolll aw farishta :')

کیش
11-25-2011, 01:14 PM
Guess nobody told ya they speak urdu in peshawar

My cousin who is similar to you (from Kohat) in terms of not speaking Pashto well , said when he recently returned from Peshawer that it's mostly a Pashto speaking city now. The only ones who speak Urdu are the Hindkwo's which his father is somewhat.

You can get hustled though, for not being able to speak Pashto. Don't go to the gun store without being able to speak Pashto or don't be fascinated seeing the presence of so much firearms. Head a up, you know.

Obviously theirs alot of people who speak English.

Nora
11-25-2011, 01:14 PM
^ Nah Nah adam's not punjabi, infact in many ways adam's much more of a pashtun than some ppl ino :/ He's got a good character and im not trying to belittle him in any way its just i dont think hes gone to swat or peshawer often enough or even at all. Im kinda preparing him :') and im speaking out of experience ;)


oh ok then lol

Gulalai
11-25-2011, 01:19 PM
:shy: and ive seen you :shy: hahaha

Ive seen everyone on this forum but gangster -_-

LOL i've seen everyone but adam :o lets trade? hahahaha jk i dont want to see adams makh, it'll probably break my computer :shy:

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 01:19 PM
کیش,

Is there a franchise of your "Kennedy Fried Chicken" in London?

There's one with that name where I live, its Halal and the area is all Afghan.

Nora
11-25-2011, 01:20 PM
i have seen everyone here too lol and know real names as well and where u all live but i wont say it unless u make me mad then i will as i just did to someone LOL

کیش
11-25-2011, 01:21 PM
کیش,

Is there a franchise of your "Kennedy Fried Chicken" in London?

There's one with that name where I live, its Halal and the area is all Afghan.

How you know I owned a Kennedy Friend Chicken?

Gulalai
11-25-2011, 01:22 PM
^ LOOOOL YOU CREEPS! :s

Nora
11-25-2011, 01:26 PM
lawlll sok?

hahahahah aww :hug1"

gimme gangsters info hahahaha

and i wll sell the newbie to u hahaha


omg u dont want to see him he is awful-looking lol

Adam
11-25-2011, 01:26 PM
Ufffffffff even afghans from afghanistan speak urdu adam, but ppl from everywhere, not only peshawer will try to test u by speaking in pashto. Ppl size you up, if you look pashtun then atoumatically they start to speak to u in pashto and if u cant reply back or just stand ther dumbfounded then they'll smirk and thier attitude will completely change :/


Dude if pashtuns themselves speak to each other in urdu why would they care about a dude from the west not speaking pashto

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 01:27 PM
How you know I owned a Kennedy Friend Chicken?

Question me not, for I should be king.

It is I, your fellow tribesman.

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 01:28 PM
Dude if pashtuns themselves speak to each other in urdu why would they care about a dude from the west not speaking pashto

Which Pashtuns are these?

Adam
11-25-2011, 01:28 PM
^ Nah Nah adam's not punjabi, infact in many ways adam's much more of a pashtun than some ppl ino :/ He's got a good character and im not trying to belittle him in any way its just i dont think hes gone to swat or peshawer often enough or even at all. Im kinda preparing him :') and im speaking out of experience ;)

Preparing me for what? My cousin went recently and you went when?

Adam
11-25-2011, 01:31 PM
And you were ridiculed for not speaking pashto?

Gulalai
11-25-2011, 01:33 PM
i went last year :)

and will go again soon ;)

wahh ze hum zama! kash ke dagha wakht nazde we, zama 8 maisht sabr na kigi :cryy:

کیش
11-25-2011, 01:33 PM
Oh Kunar Ghul? I only mentioned Kennedy Fried Chicken here once, how you find it?

Adam

You will be picked on for not understanding Pashto, def a place like Swat.


Gotta go to work,somebody gotta pay the bills around here.

Gulalai
11-25-2011, 01:35 PM
^ lol my family back home is expecting me not to know a single word of pashto :S

Adam
11-25-2011, 01:37 PM
Oh Kunar Ghul? I only mentioned Kennedy Fried Chicken here once, how you find it?

Adam

You will be picked on for not understanding Pashto, def a place like Swat.


Gotta go to work,somebody gotta pay the bills around here.

Nope, all you get is. "Learn pashto its good for you" and that's the end of it

Al Hanif
11-25-2011, 01:41 PM
My name is Earl.

Adam
11-25-2011, 01:44 PM
Yea numerous amounts of time in peshawer. My own family was very accepting and tried to teach me as much as they could but the outsiders were be-otches. In peshawer one time this lady asked me if i was pashtun and when i said yes she began to speak to me in pashto and i stood there stunned with a guilty face not knowing wat to say back :/ I didnt understand one word that came out of her mouth and she just tisked at me and said i c i c and left showing me the back of her slipper -_- that wh*re -_-

Cos you look like a dumbass

Al Hanif
11-25-2011, 01:44 PM
LOL I can understand both Shilha Berber and Morrocan Arabic Darija and I can reply in those but unfortunately I can't read fluently any of those

Nora
11-25-2011, 01:46 PM
Huhhhhhhhh :O Show Show hahaha Let me be da judge :P


allow interenet ppl LOL
:dog:

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 01:58 PM
Kill Simba!

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 02:15 PM
Lowly peasants.

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 02:19 PM
Begone u imposter

Adam
11-25-2011, 02:26 PM
Highhhhhh timeeee

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 02:27 PM
Begone u imposter

Begone, harlot.

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 02:28 PM
Highhhhhh timeeee

Lucky *******!

I have no money for an eighth.

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 02:30 PM
^ Wat did u say -_- Dont make me say mean things back -_- dats our king ur talkin about :wub:

I should be your only king.

Nora
11-25-2011, 02:31 PM
lol ^ obviously we dont talk u as bin man so forget abt king

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 02:32 PM
lol ^ obviously we dont talk u as bin man so forget abt king

I know what college you go to as I go to the same one. I shall approach you on monday.

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 02:35 PM
^ :rofl1:

**does a lil curtsey** **yes my king** hahahaha

Once again, you are dead to me.

Nora
11-25-2011, 02:41 PM
I know what college you go to as I go to the same one. I shall approach you on monday.

ya sure like im in college hahahahhaha:ashamed:

Adam
11-25-2011, 02:47 PM
Lucky *******!

I have no money for an eighth.

Ben?

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 02:55 PM
Ben?

Alas, that is the extent of my broke-ness. I do not even have a tenner on me.

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 02:57 PM
Quote:
Originally Posted by DaZahroJaam. http://www.pashtunforums.com/images/bluesaint/buttons/viewpost.gif (http://www.pashtunforums.com/hujra-12/describe-person-above-you-2420/index27.html#post545205)

Has toasted brain with drugs to the point where he can't form a sentence properly.

Question not my superlative idiolect, harlot.


Likewise, can't participate in a sensible conversation with anyone his own age


Ask Tor_Khan, you shall be pleasantly surprised.


so hangs around 13 year old girls while pretending he is mentally challenged


So you are my Facebook stalker, tsk tsk. I expected more from you, Lema jaan.


Narai narai baraan warezi in you world today, DZJ.
Everyone is fed up of your bull****.

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 02:59 PM
ya sure like im in college hahahahhaha:ashamed:

Darwegh ma yaya, I know exactly who you are.

Nora
11-25-2011, 03:07 PM
Darwegh ma yaya, I know exactly who you are.


prove it then

Adam
11-25-2011, 03:34 PM
What it do what it do

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 03:35 PM
who gives an adam about you?

Nora
11-25-2011, 03:36 PM
i know its random thread but ur very random lol

Adam
11-25-2011, 03:37 PM
Eh?

Al Hanif
11-25-2011, 03:37 PM
who gives an adam about you?

:fighting:

Nora
11-25-2011, 03:39 PM
Eh?


nvm

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 03:45 PM
lol

Nora
11-25-2011, 03:46 PM
plzz dont dieeee dont diee

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 03:50 PM
what are you?? I mean you'r khel or tribe :/ w.e u call it

kharoti pawandah, so its a bit of contridiction when i come here with the name "badshah khan wazir". thats why i let you use this account.

Al Hanif
11-25-2011, 03:50 PM
**giving birth**

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 03:51 PM
lol your child will be dajjal

Nora
11-25-2011, 03:53 PM
**giving birth**



:awkward:

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 03:53 PM
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Lawllll i c i c :ashamed: haha

never heard of it btw :/ is it a sub clan?

its kuchai/ghaljai.

Adam
11-25-2011, 03:54 PM
Islamabadkhel

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 03:55 PM
Islamabadkhel

angrezai

Adam
11-25-2011, 03:59 PM
I wear thar title proudly

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:00 PM
I wear thar title proudly

as do i the one you addressed me with.


lol did it take you this long to look up the meaning?

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:01 PM
i like how u called ur self koochai haha i get called that alot :glare:

if youre using it in a derogative manner, f off. its my tribe.

Adam
11-25-2011, 04:02 PM
Adressed you? Subhan?

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:06 PM
Adressed you? Subhan?

yes

Al Hanif
11-25-2011, 04:06 PM
I wonder if Carlo has a beer belly.

Nora
11-25-2011, 04:08 PM
can you believe it my bro came home late and he says i lost my way!
LOOOOOL!

Adam
11-25-2011, 04:09 PM
Anybody know what litmus paper is?

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:09 PM
:fighting: :fighting: :fighting: Ufff dont swear at me -_-. And LOL im not -_- my friends call me koochai all the time -_- im proud :ashamed:

ok ok

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:10 PM
Anybody know what litmus paper is?

youre not that dumb

Adam
11-25-2011, 04:11 PM
I just pissed on one, my urine is PH 8 lol

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:13 PM
:(

Al Hanif
11-25-2011, 04:13 PM
I just pissed on one, my urine is PH 8 lol

that means that your pee is alcaline

do you eat batteries ?

Adam
11-25-2011, 04:16 PM
PH 8 is actually fine, the range for urine is 4-8

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:16 PM
**** chemistry!

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:17 PM
gulalai the secretary cherta da? :(

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:20 PM
she is one

Al Hanif
11-25-2011, 04:22 PM
Little Black Boy Makes Amazing Music With Just His Teeth! - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=tRZ8lYqwi4c)

Adam
11-25-2011, 04:23 PM
lol



some ****s going down

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:23 PM
^ No shes not -_- of who?? u? balee -_-

she said she works, which means she is a secretary. its the only job women are fit for.

Nora
11-25-2011, 04:24 PM
adam take that pic of besharama

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:25 PM
http://kruxor.com/wp-content/uploads/2010/05/Hot-Secretaries.jpg



some ****s going down


:mad4:

Adam
11-25-2011, 04:26 PM
Looks like homeboy has put Gulalai into his secretary fantasy LOL

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:27 PM
which gulalai r u talkin about subhan? :shy: hahaha

the one thats a secretary.

Nora
11-25-2011, 04:27 PM
Looks like homeboy has put Gulalai into his secretary fantasy LOL

are you drunk?:wub:

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:28 PM
Looks like homeboy has put Gulalai into his secretary fantasy LOL

no.

i am referring to someone else named gulalai in real life, who is infact a secretary.

Adam
11-25-2011, 04:28 PM
are you drunk?:wub:


i wish

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:28 PM
^ Not my gulalai rite? :shy: hehe

no! not the one on this forum!

Nora
11-25-2011, 04:30 PM
i wish


you sound like u r :wub:

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:31 PM
i wish



"Oh children of the annunaki! alcohol and swine are not for your consumption. they are for the white man, the canaanite. let him eat it, while you, the nuwaubians, eat the goodness that El has bestowed upon you."

Malachi z York, The Holy Tablets

Adam
11-25-2011, 04:32 PM
the one thats a secretary.

^ Not my gulalai rite? :shy: hehe

no.

i am referring to someone else named gulalai in real life, who is infact a secretary.

no! not the one on this forum!

^ Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh uffffffffffffffffffffff bruva say dat den!!!! :)

why r u callin her on dis forum den -_- lewana pagala


You smell that kids? *sniff sniff*

SMELLS LIKE STR8 BULLSHIZZ

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:34 PM
You smell that kids? *sniff sniff*

SMELLS LIKE STR8 BULLSHIZZ

white people with bad mentality think like this.

Adam
11-25-2011, 04:35 PM
^ stfu dafuq u talkin bout nigga -_-


*facepalm*

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:35 PM
it should be no secret that i hate white people.

Nora
11-25-2011, 04:36 PM
i hate black ppl

Adam
11-25-2011, 04:37 PM
I hate *******

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:37 PM
white people are manifestations of eblis.

everything evil in the world was created by them.

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:39 PM
and, let me add that the one good, natural thing that was refined by our people is actively persecuted by the white man's laws and the laws of his slaves.

Al Hanif
11-25-2011, 04:40 PM
it should be no secret that i hate white people.

EVEN ALBINOS ?

http://4.bp.blogspot.com/-1TQPkIT9y5I/TcLKKxLRgHI/AAAAAAAAPhA/F5vP6IzIZT8/s1600/15499.jpg

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:42 PM
EVEN ALBINOS ?

http://4.bp.blogspot.com/-1TQPkIT9y5I/TcLKKxLRgHI/AAAAAAAAPhA/F5vP6IzIZT8/s1600/15499.jpg


no. by white people, i mean western man, eg, american, english, french, germans etc.

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:43 PM
Not all of them r bad :awkward: meh who am i kiddin der all bad :awkward:Dats why soooooooooonn ima move out of da west :)

there is no need for you to move out. stay in the west for as long as you please, he is in your land.

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:46 PM
stupid

Adam
11-25-2011, 04:46 PM
stay away from pumpkin pie

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:48 PM
kado

Al Hanif
11-25-2011, 04:48 PM
no. by white people, i mean western man, eg, american, english, french, germans etc.

Senegalese albinos are more western than a German.

http://blog.petaflop.de/wp-content/uploads/2006/10/roberto-blanco_weiss_albino_petaflop.gif

Adam
11-25-2011, 04:50 PM
Nah in the quran its stated that we shuldnt be in the land of the kaffirs UNLESS our country is under attack. Even then ur encouraged to stay behind and fight the kaffirs :/

Tbh the west is like a disease ppl who stay long enuff in western society eventually become just like them :/


::rolleyes::

Adam
11-25-2011, 04:52 PM
^^ dafuq u rollin ur eyes at nigga -_- look at u -_-


lol i didnt even say nuthing

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:53 PM
homos

Al Hanif
11-25-2011, 04:54 PM
^^ Good :) dats how it shuld be now go make me a sandwhich :)

a sandwich with ham

Adam
11-25-2011, 04:55 PM
Im gonnna spit in it, and not from my mouth

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:55 PM
:(

Nora
11-25-2011, 04:57 PM
why do u think im sheenkay? :S

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 04:59 PM
naatki you and sheenkay are both from nangarhar, in uk, and you spell the same way.

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 05:00 PM
Im gonnna spit in it, and not from my mouth

from your non-vocal lips?

Adam
11-25-2011, 05:02 PM
loooooooooooool

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 05:03 PM
lol

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 05:05 PM
homogenous adam is homogenous adam is homogenous adam is homog.....

Adam
11-25-2011, 05:06 PM
stop loling u sicko's

thats exactly what i ment by western society affecting ppl!!! If u were proper pashtunssssss you would of never made that comment -_-


Should we compare pashtunness? :hairy:

Badshah Khan Wazir
11-25-2011, 05:06 PM
Should we compare pashtunness? :hairy:

let us!