View Full Version : Random Thoughts(New)



Haris
11-10-2011, 11:56 AM
phoneshop series 2 starts tonight at 10 :thumbup:

Digital Malang
11-10-2011, 12:12 PM
Today is goiing by so slowly :'(

یاسمینه
11-10-2011, 12:20 PM
Packing things & moving tomorrow :(

IamDZJ
11-10-2011, 12:44 PM
Some people are such idiots. My nostrils are burning because some jerk decide to spray himself with the entire bottle of body spray this morning. My head hurts too! :cryy:
I am such a crybaby. :lal9:

Gulalai
11-10-2011, 02:12 PM
lopari de kam? :hmmm:

ze kho hum dalta yema, what are you talking about? :shy:
waley? khafa kega ma kana :hmm: khpal zan khwashala sata.
gora, har cha nan zama PMs ignore kari di LOL (except one person) o gora ma kho zan na de khafa kare (:

Haris
11-10-2011, 02:16 PM
Kaish, you might have to update that periodic table of yours: Three New Elements Named - Pashtun Community | Pashtuns | Pashto | (http://www.pashtunforums.com/science-29/three-new-elements-named-22829)

~Gangster~
11-10-2011, 02:46 PM
whos sweeta wafa???

~Gangster~
11-10-2011, 02:48 PM
i always thought you or adam were

loool whatup Kunar Ghro

~Gangster~
11-10-2011, 02:49 PM
gangster gangster

Where did u dissappear?

~Gangster~
11-10-2011, 02:52 PM
im bored of this place. its boring now.

Tell me about it especially with the old people coming back :S

~Gangster~
11-10-2011, 02:55 PM
yes why has this farishta been resurrected?

:S

Gulalai
11-10-2011, 02:57 PM
you guys can see yahyakhel's posts??! :O
i thought it was just a figment of my imagination :hmmm:

enoemos ssap eht rixile fi ay wonk tahw i naem >.<

~Gangster~
11-10-2011, 02:58 PM
???

Gulalai
11-10-2011, 02:58 PM
???


yup, thats what i thought :hmm:

~Gangster~
11-10-2011, 03:01 PM
yup, thats what i thought :hmm:

You can think?? wierd......

Gulalai
11-10-2011, 03:03 PM
You can think?? wierd......

i guess i can ^.^
can you?

gullyyyyyyyy :o

hi (:

~Gangster~
11-10-2011, 03:05 PM
i guess i can ^.^
can you?



hi (:

only about u

Digital Malang
11-10-2011, 05:02 PM
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/315837_191155394300952_128697780546714_432678_1159 49700_n.jpg

Digital Malang
11-10-2011, 05:40 PM
the date tomorrow is 11/11/11 :smile1:

Gulalai
11-10-2011, 05:51 PM
chori chori

za na rogh yam because of the fumes.

even illa j failed to cheer me up :(

Illa J All Good - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=IGaQy2mY8fU)[/URL]

this will cheer you up
Big L Put It On - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=iBrzEVJwYFg)

Gulalai
11-10-2011, 08:35 PM
where is that thread where we only speak pashto? :hmmm:

emkhan
11-10-2011, 08:57 PM
Good night once again guys...

Digital Malang
11-10-2011, 09:20 PM
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/297212_283276021704916_139963302702856_906287_1849 22961_n.jpg

Haris
11-10-2011, 10:35 PM
where is that thread where we only speak pashto? :hmmm:

فقط په پښتو کښی - Pashtun Community | Pashtuns | Pashto | (http://www.pashtunforums.com/1601%3B-1602%3B-1591%3B-1662%3B-1607%3B-1662%3B-1690%3B-1578%3B-1608%3B-1705%3B-1690%3B-1740%3B-60/)

LOL "Lance man wagwarn? NAGWARN"


lool it was jokes.

Feel sorry for these yanks, they always miss out on the good shows.

Watch how next year you see 'Phonesop US' hahaha :smh:, yet another cheap copy of British comedy.

IamDZJ
11-10-2011, 10:37 PM
why do australians say "oyee" or hoyee oi???

faye
11-10-2011, 11:50 PM
i wouldn't have a clue:tongue:

IamDZJ
11-11-2011, 12:52 AM
i wouldn't have a clue:tongue:
runs at you with a kitchen knife***

Haris
11-11-2011, 09:12 AM
http://memegenerator.net/cache/instances/400x/10/11086/11352399.jpg

:]

JAMALUDEEN
11-11-2011, 09:28 AM
why do australians say "oyee" or hoyee oi???

oi what did you say?

Gulalai
11-11-2011, 01:13 PM
Indecision 2012 - Mercy Rule Edition - The Daily Show with Jon Stewart - 11/10/11 - Video Clip | Comedy Central (http://www.thedailyshow.com/watch/thu-november-10-2011/indecision-2012---mercy-rule-edition?xrs=synd_facebook)

"oh, oh no! my chance of being president of the united states! OOPS!" loooooooool :')

IamDZJ
11-11-2011, 07:01 PM
that is not funny yahyakhel. you are a pashtun going around making jokes about being gay and then hitting on little boys while referring to yourself as a pimp. have some respect for this place and stop creating a messed up environment for the rest of us. we have younger siblings coming here.

IamDZJ
11-11-2011, 07:06 PM
i wouldn't be doing that if you didn't referred to yourself as a pimp and that other little bitch as a randi.

IamDZJ
11-11-2011, 07:19 PM
a great bannisi woman once said:

za pashtana ya khapa kezha
yora ma kawa sharmezha
de baba na me darezha

i don't know what it means nor do i care for it's meaning. stop acting like an idiot.

Digital Malang
11-11-2011, 07:50 PM
Gham nadaree buz bakhar, gham nadaree buz bakharr

IamDZJ
11-11-2011, 08:29 PM
tumhari honto par main hazaroon rang ki laali bardasht kar sakta hon, lekin kise dosrey ka naam nahi. khabardar jo aaj ki baad tumney muji kissi dosrey naam se pukara to. SLAP!




:runaround:

kakargirl
11-11-2011, 10:09 PM
In these trembling hands my faith
tells me to react
Tell me to relax - I just stare
Number me with rage
It's a shame (such a shame)
Number me in haste It's a shame (such a shame)
This eagerness to change
(Such A Shame)

Gulalai
11-11-2011, 10:13 PM
...a-a-at night

:lal29: <- lol what is that thing anyway?

Alchemist
11-11-2011, 10:15 PM
thundarcats hoooooooooooooooooo! is back

Gulalai
11-11-2011, 10:20 PM
Thats how your arms feel after you get an injection at school

flu shot? LOL

Gulalai
11-11-2011, 10:27 PM
:O THEY'RE GOING TO GET YOU!

hahahaha jk... i hope :shy:

Gulalai
11-11-2011, 10:35 PM
. . . nevermind :shy:

what up? :hmm:

Wali
11-11-2011, 11:02 PM
Forgive my ignorance, I was born and raised outside of my ancestral lands, my grand father passed away when I was only 5 and my father only spoke in English to us so I can't speak the Pakhtun language, and I have very little background about the culture and the people. But I've always wondered what the difference is between a Punjabi, a Kashmiri and my people the Pashtuns?

Gulalai
11-11-2011, 11:24 PM
bored ****less, wbu

hmmm not much, j/c (:

Wali
11-11-2011, 11:25 PM
Is it true that in Pakistan and Afghanistan, that many Pashtun marriages are arranged? I guess I will never understand the concept, but how can you love someone that you don't even or hardly know? What's courtship like? Do they get to go on dates (which I doubt), do they ever fall in love with each other before marriage?

IamDZJ
11-11-2011, 11:44 PM
Is it true that in Pakistan and Afghanistan, that many Pashtun marriages are arranged? I guess I will never understand the concept, but how can you love someone that you don't even or hardly know? What's courtship like? Do they get to go on dates (which I doubt), do they ever fall in love with each other before marriage?
honor as well as lots of other things are valued alot more than love where your people come from.

Gulalai
11-12-2011, 12:37 AM
LOL :S
i was talking about page but nevermind

Gulalai
11-12-2011, 12:42 AM
lol whaaat? why? :hmmm:

Gulalai
11-12-2011, 12:49 AM
pfffffffft! >.<
it was probably :x hahaha

Gulalai
11-12-2011, 12:54 AM
LOL we're on his hit list

Gulalai
11-12-2011, 12:58 AM
looool hmmm...

Haris
11-12-2011, 10:13 AM
BBC iPlayer - Life's Too Short: Series 1: Episode 1 (http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b0175q3m/Lifes_Too_Short_Series_1_Episode_1/)

JAMALUDEEN
11-12-2011, 02:29 PM
all my arguments are gone.

JAMALUDEEN
11-12-2011, 02:34 PM
mine too

lol

IamDZJ
11-12-2011, 02:45 PM
i wish the stupid update notifications would stop coming up on the screen every single time i plug my phone to my laptop. maybe i don't want to be that updated on things. :banghead:

Haris
11-12-2011, 02:48 PM
Sorry folks, can't have the quality of this place deteriorating like that (I removed my own argument as well). If I were to remove one post then I would have to remove the replies to that post as well so in the end I just removed the whole conversation.

Sorry for the inconvenience.
I'm sure that there'll be ample opportunity in the future to debate, discuss & debunk.


And stop harrassing poor Adam like that Yahyakhel http://www.thestudentroom.co.uk/images/smilies/noway.gif

Nora
11-12-2011, 03:02 PM
you should be sorry for that ^

Haris
11-12-2011, 03:12 PM
I am sorry for the inconvenience but what i'm not sorry for is removing posts that consisted of emotional cursings of eachother & family members.

You can make your points & have your discussions without that.

Case closed.

Nora
11-12-2011, 03:16 PM
oh i didnt know i had a lawyer :S

Haris
11-12-2011, 03:26 PM
http://likeaphobia.us/images/2429.jpg


May not be entirely appropriate but I found it to be fairly informative.

IamDZJ
11-12-2011, 03:29 PM
the **** did you apologize for in the first place?!

KhyberKhan
11-12-2011, 03:49 PM
sup

Nora
11-12-2011, 03:56 PM
i miss sheenchay


buy it from chines shop lol

Gulalai
11-12-2011, 05:59 PM
everyone say hbd to gangster :S

کیش
11-12-2011, 06:06 PM
Mary Jane ma, anara mayam.

:hairy:

Gulalai
11-12-2011, 06:08 PM
no

LOL waley na?

کیش
11-12-2011, 06:09 PM
Padara Chag all nolat, charsi bangi Asti? Da tismat nolat

Gulalai
11-12-2011, 06:10 PM
..................................... :hmmm:

کیش
11-12-2011, 06:11 PM
Bara gumcha chars bakas, daga chi metani kani?

Gulalai
11-12-2011, 06:12 PM
sam shai -_-

Leonine
11-12-2011, 09:18 PM
lol adam it is 72 mins...


im watching iron man cuz none of my friends are on :(

Gulalai
11-12-2011, 09:23 PM
i'm watching prison break ^.^

anyone know of any good movies to watch on netflix? :P

Gulalai
11-12-2011, 09:32 PM
lol what is that?

Gulalai
11-12-2011, 09:39 PM
loooool get out of here with that :S

کیش
11-12-2011, 09:46 PM
dek kalun jed nefer, nuk a'shug ila samu' enen aruaat daabur nuwaubic. kar hoteb wa a'shug.

Bachem, chura Babai tu azor meti? Mara Maykuchi, degar e Kor naka.

Gulalai
11-12-2011, 09:51 PM
dek kalun jed nefer, nuk a'shug ila samu' enen aruaat daabur nuwaubic. kar hoteb wa a'shug.

loool akal az ehc ap ed ared amagehop... anak? ^.^

کیش
11-12-2011, 09:52 PM
/.,/ifb4569mxcbnopkd m,|>?

thats how much sense your broken dari makes to me.

Wala Bachem ma kalan zud.

kakargirl
11-12-2011, 09:53 PM
.ژوند می تیر شو په غمونو زما تورتم به نه رُنا سو

Gulalai
11-12-2011, 09:59 PM
That is the Ancient Egyptian Nuwaubian language.

lol i wouldnt know :/

کیش
11-12-2011, 10:00 PM
Ta Nuwabian zhoban ghagegee, aw dari na Pohegee?

Afsos,

:glare:

Gulalai
11-12-2011, 10:01 PM
Ta Nuwabian zhoban ghagegee, aw dari na Pohegee?

Afsos,

:glare:


looooooool da pakhto wa ka sanga? :S

Laghagh Shil Wu-Nuwaupu, Book I.
right.....

llew woh si mikah wtb :hmm:

کیش
11-12-2011, 10:07 PM
looooooool da pakhto wa ka sanga? :S




:glare:

Aqmak yam

:glare:

کیش
11-12-2011, 10:17 PM
Sheraghaa jan, bya chars begacham. Juma asta, Kor namékone aw yakchizay namékone emroz.

کیش
11-12-2011, 10:22 PM
chars

Ay wala bachem vo "sausage" asta. Mara naga tu Kuni chudi? Mara makachi, mefani ya na mefani?

کیش
11-12-2011, 10:30 PM
Fool, just cause you don't speak the great language of Dari, don't mean I am not. i love Dari, it's a good joking language,

Haris
11-12-2011, 10:56 PM
http://wigiwigi.mebeam.com/images/emoticons/Yawn.gif It seems that ~Gangster~ is out partying & is too busy to take over the night shift.

کیش , it's your time to shine ;)











































hah jk, Adam can take over,


:lal28:

kakargirl
11-12-2011, 10:58 PM
Adam should be made a mod.

کیش
11-12-2011, 11:01 PM
yo, you ignorant nikkas need to check out http://www.pashtunforums.com/religion-15/wisdom-wu-nuwaupu-master-teacher-malachi-z-york-22932/ (http://www.pashtunforums.com/religion-15/wisdom-wu-nuwaupu-master-teacher-malachi-z-york-22932/)

Are you a fan of Dr. York? What you know about him, huh

Gulalai
11-12-2011, 11:05 PM
LOOL O.o

کیش
11-12-2011, 11:09 PM
Eww -Gulalai is on again

Gulalai
11-12-2011, 11:25 PM
Eww -Gulalai is on again
zaaa! ta ta cha na di waili di che rasha PF ta keina you may log off anytime :hairy:

cha ranga ye?

and you thanked his post :fighting:

~Gangster~
11-12-2011, 11:34 PM
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/386502_287817894582156_155526841144596_934237_2098 05779_n.jpg

What happens when girls dont eat for a couple hours

کیش
11-12-2011, 11:57 PM
zaaa! ta ta cha na di waili di che rasha PF ta keina you may log off anytime :hairy:



and you thanked his post :fighting:

Za Pashto na sham wayalay.

:shy:

Digital Malang
11-13-2011, 02:03 AM
Will be waiting for the sunrise tonight :)

Nora
11-13-2011, 02:05 PM
Will be waiting for the sunrise tonight :)


anything special?

badmash_khel
11-13-2011, 05:09 PM
Nasreddin was walking in the bazaar with a large group of followers. Whatever Nasreddin did, his followers immediately copied. Every few steps Nasreddin would stop and shake his hands in the air, touch his feet and jump up yelling "Hu Hu Hu!". So his followers would also stop and do exactly the same thing.One of the merchants, who knew Nasreddin, quietly asked him: "What are you doing my old friend? Why are these people imitating you?""I have become a sufi Sheikh," replied Nasreddin. "These are my Murids (spiritual seekers); I am helping them reach enlightenment!""How do you know when they reach enlightenment?""That’s the easy part! Every morning I count them. The ones who have left – have reached enlightenment!"

Haris
11-13-2011, 05:21 PM
:ha:

KhyberKhan
11-13-2011, 06:11 PM
sup "pathans"?

http://smiliesftw.com/x/bigmamoru.gif

KhyberKhan
11-13-2011, 06:20 PM
lol

yo neegro, hows things?

KhyberKhan
11-13-2011, 06:22 PM
im drafting her fatwa for her

KhyberKhan
11-13-2011, 06:29 PM
bruv, shes got ISI connections http://smiliesftw.com/x/kekekegay.gif

Gulalai
11-13-2011, 06:35 PM
Dat bish cant say nuttin to me

excuse me??

KhyberKhan
11-13-2011, 06:35 PM
oh snap!

KhyberKhan
11-13-2011, 06:36 PM
things are going to get messy

Gulalai
11-13-2011, 06:39 PM
bish? friend in hungarian?

strike 2 adam...
go on give it a 3rd just to get it over with

KhyberKhan
11-13-2011, 06:40 PM
dude you're walking on thin ice here lol

~Gangster~
11-13-2011, 08:48 PM
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/312914_138327562937982_100002822160939_150891_1938 550236_n.jpg

Gulalai
11-13-2011, 09:35 PM
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/311093_1958751743026_1669748417_1379084_816344472_ n.jpg

Gulalai
11-14-2011, 12:40 AM
no one's home.

Gulalai
11-14-2011, 12:44 AM
:glare: this means war

Admin Khan
11-14-2011, 08:43 AM
I wonder what DZJ thinks of the poem dedicated to her. It seems like a lot of effort was put into that poem.

IamDZJ
11-14-2011, 09:47 AM
I wonder what DZJ thinks of the poem dedicated to her. It seems like a lot of effort was put into that poem.

Zma ghuwagoona d lewaniyaano cheghi nashe awreday. *:smile1:

Admin Khan
11-14-2011, 11:28 AM
Haha! It must be cold in Canada, right?

Soldat_Amir
11-14-2011, 11:36 AM
i wish the stupid update notifications would stop coming up on the screen every single time i plug my phone to my laptop. maybe i don't want to be that updated on things. :banghead:

Maybe you should be lucky you have friends otherwise you are a negative source of energy.

Talal
11-14-2011, 11:42 AM
DZJ..goto itunes..preferences and uncheck " look for automatic updates "

Nora
11-14-2011, 12:18 PM
u in school? :O

Nora
11-14-2011, 12:21 PM
ahhua!

IamDZJ
11-14-2011, 12:40 PM
Haha! It must be cold in Canada, right?
I don't want to get in to the habit of complaining about it until it reache -30.
Maybe you should be lucky you have friends otherwise you are a negative source of energy.

My source of "negativity"( as you would like to put it) has always had a greater impact on my surroundings rather than myself. *For reason made pretty obvious by your pitiful*attempts at coming up with lousy insults, I consider myself alot more than just "lucky". Don't get on my nerves.
DZJ..goto itunes..preferences and uncheck " look for automatic updates "

I knew there was some sort of a fix to it.

کیش
11-14-2011, 05:02 PM
Rewatching the original Batman tv show from the 60's. Was a big fan when they used to air it back in the early 90's.

Batman 1966 S01e05 The Joker is wild. Full episode. - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=hRrh7u0dmzM&feature=related)

adamlover
11-14-2011, 07:30 PM
Ahhh, sweet adam :D

~Gangster~
11-14-2011, 07:34 PM
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/66296_152898701418974_100000965362560_232566_55376 58_n.jpg

IamDZJ
11-14-2011, 07:37 PM
the hell?! where did my nine thousand two hundred fifty six posts go?!:lal9:

Al Hanif
11-14-2011, 07:38 PM
the hell?! where did my nine thousand two hundred fifty six posts go?!:lal9:

problem ?

IamDZJ
11-14-2011, 07:42 PM
yes knight in shining armor.. draw out your sward and hunt them back one by one for me. :glare:

Gulalai
11-14-2011, 07:47 PM
shoot the video link isn't working :(

~Gangster~
11-14-2011, 07:48 PM
stop talking to urself

Al Hanif
11-14-2011, 07:56 PM
yes knight in shining armor.. draw out your sward and hunt them back one by one for me. :glare:

I pledge allegiance to thou, dear Princess. From now on, my quest is your quest.

کیش
11-14-2011, 08:04 PM
yes knight in shining armor.. draw out your sward and hunt them back one by one for me. :glare:

Here's the head of your adversary, my queen.

IamDZJ
11-14-2011, 08:05 PM
Ask Admins to remove post number, come on random thoughts, act surprised

WOMAN LOGIC
insult people who try to shoo off pedophiles who are out to molest you in a discussion forum. whine about it once the situation gets out of hand.
ADAMYOUSEFZAI

~Gangster~
11-14-2011, 08:06 PM
Back off Boys DZj is mine

adamlover
11-14-2011, 08:06 PM
Adamlover, I love you! How can you be so sexy? Its just not possible!


awwwwwwwwwwwwww :wub: I love you too Adam! >3

adamlover
11-14-2011, 08:08 PM
insult people who try to shoo off pedophiles who are out to molest you in a discussion forum. whine about it once the situation gets out of hand.
ADAMYOUSEFZAI


Now don't be talking about me behind m back, Zohra Jaan.

IamDZJ
11-14-2011, 08:11 PM
okay..i don't like that joke. *shudder* please stop.

~Gangster~
11-14-2011, 08:12 PM
Loooooooooooooooooooooooooooool

کیش
11-14-2011, 08:12 PM
http://assets.diylol.com/hfs/818/9b0/94a/resized/but-why-meme-generator-but-why-84103d.jpg

http://troll.me/images/pissed-off-obama/dont-hate-the-player-hate-the-game.jpg

My apologizes

~Gangster~
11-14-2011, 08:16 PM
lol Shudder is better than puking *cough cough*

Al Hanif
11-14-2011, 08:17 PM
http://img11.hostingpics.net/pics/775144vvvv.png

here you go, now go make me a sammich

Gulalai
11-14-2011, 08:24 PM
LOL :O! inappropriate!

kakargirl
11-14-2011, 10:47 PM
I wouldn`t want to be you
Mostly not even near you
When i'm gone you will curse me
And raise the tide against me
Now let`s say it like it is
For what you said was fair now.
I just don`t know where to begin
First we speak for ourselves now
And people know who you are now.

Hope this answers your pms.

Gulalai
11-15-2011, 07:16 AM
it's gone! its gone! :celebrate:
hahaha... :shy:

JAMALUDEEN
11-15-2011, 07:20 AM
Family Guy - Asian family - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=vHmfLz9730M)

lol

JAMALUDEEN
11-15-2011, 07:24 AM
eating another bird - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Sdl6srbKmiI)

Al Hanif
11-15-2011, 10:27 AM
where is my sammich ?

Haris
11-15-2011, 10:53 AM
Q8F495aMd50&feature=share

I thought the Uzi was bad enough but then he just casually pulls a shotgun out of his arse lool

What a stupid video, gotta love America ::rolleyes:: lol

کیش
11-15-2011, 01:00 PM
Don't you go talking about my America, European.

:gun:

Nora
11-15-2011, 01:29 PM
LOL @ my

Haris
11-15-2011, 01:36 PM
:gun:


I don't even want to know where those guns have been lol :hairy:

~Gangster~
11-15-2011, 02:42 PM
LOL pulled a rifle out of his a-s-s

Gulalai
11-15-2011, 06:38 PM
Hulu - Saturday Night Live: Cold Opening: GOP Debate 3 (http://www.hulu.com/watch/299649/saturday-night-live-cold-opening-gop-debate-3)

oh american campaigns :')

badmash_khel
11-15-2011, 06:42 PM
lol, american voters.

They chose Bush twice, only in America,
:rofl1:

KhyberKhan
11-15-2011, 06:56 PM
zama kalay - appologies for bad language.

_ZFQMe4wg2I&feature=channel_video_title

~Gangster~
11-15-2011, 07:35 PM
Lmao @ no pashto no pashtun i wonder who thats directed to...

کیش
11-15-2011, 08:24 PM
lol, american voters.

They chose Bush twice, only in America,
:rofl1:

W. was a good President fo us Americans. He brought patriotism back.

Gulalai
11-15-2011, 08:36 PM
kaish are you from queens? :hmmm:

کیش
11-15-2011, 08:37 PM
Half my life yes, now I reside at Strong Island.

Gulalai
11-15-2011, 08:39 PM
lol ok

Gulalai
11-15-2011, 08:43 PM
Got a problem?

nope ::rolleyes::

i was just wondering... :D

کیش
11-15-2011, 08:44 PM
^^^

This is America, when he says "we run Seattle" and claims he has an AK then it is true. You could run with dudes who carry AK's not to far from my house. Their not hard to get.


America, land of the brave.

IamDZJ
11-15-2011, 11:14 PM
go away

کیش
11-15-2011, 11:16 PM
Knock Knock

څوک حلته دي
:smile1:

کیش
11-15-2011, 11:17 PM
go away

Wala, tu ziyat parsani turch lari.

IamDZJ
11-15-2011, 11:23 PM
Wala, tu ziyat parsani turch lari.
i have told you to speak one language at a time.

کیش
11-15-2011, 11:26 PM
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSux8f8QGKe207Ul4tNjsP6S23STFlbb SSR3ACPOvo7sTmteLfm1N3ZCamq

What, I said who is there?

DZJ

I was speaking Dari :). I think I should have put "Darey" instead of "lari".


Wala tu ziyat parsani turch darey.

IamDZJ
11-15-2011, 11:32 PM
What, I said who is there?

DZJ

I was speaking Dari :). I think I should have put "Darey" instead of "lari".


Wala tu ziyat parsani turch darey.

peshaani ma tursh nabashi az ki basha. i have been trying to fix this crap since 7 in the morning. i need to stop bringing work home. too much time in front of the computer will destroy my eyesight. :lal9:

Leonine
11-15-2011, 11:40 PM
peshaani ma tursh nabashi az ki basha. i have been trying to fix this crap since 7 in the morning. i need to stop bringing work home. too much time in front of the computer will destroy my eyesight. :lal9:

bachesh ma fikr mekonom ke tu berun az e forum kudam zindagi ye dega nadari.. shaw wa roz deeda meromit..landagharak

IamDZJ
11-15-2011, 11:43 PM
bachesh ma fikr mekonom ke tu berun az e forum kudam zindagi ye dega nadari.. shaw wa roz deeda meromit..landagharak
jai tura tang kadem?

Al Hanif
11-16-2011, 05:09 AM
homosexuals are GAY

KhyberKhan
11-16-2011, 07:26 AM
Somali dude spittin' a freestyle LOL - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=R67k6ND7S78&feature=related)



Americans. . .
lol did this sand coon just say " like a hyena i have heart of a lion?"

KhyberKhan
11-16-2011, 07:29 AM
homosexuals are GAY

http://dubsism.files.wordpress.com/2011/09/captain-obvious-to-the-rescue.jpg

Gulalai
11-16-2011, 10:01 AM
truth is....

LOL, oh wait :hmmm:

Talal
11-16-2011, 11:53 AM
al-arab, al-hanif, al-truth, al-prince aaand counting

Haris
11-16-2011, 01:55 PM
man saw j cole in kingston last night!



edit: don't worry lol

Haris
11-16-2011, 01:59 PM
I'm not hating, I wrote a reply but I realised I read your post wrong.

I thought you went to see him at Bush, some of my friends went there to the gig.

Gulalai
11-16-2011, 06:44 PM
adams gone, gansgters gone, who knows where farishta is :'(

RIP gang #2 LOL why am i still here? :hmmm:

Haris
11-16-2011, 07:00 PM
lol @ gang #2

I dunno about Adam & ~Gangster~ but Sahil is gone.




Well i'm not going anywhere, kids, atleast not for the time being :hmm:

~Gangster~
11-16-2011, 11:01 PM
I always find guns in my dreams but never bullets.... Guess me and you complete each other Adam

~Gangster~
11-16-2011, 11:06 PM
lol you know u like it

Insaaf_انصاف
11-17-2011, 02:11 PM
Q8F495aMd50&feature=share

I thought the Uzi was bad enough but then he just casually pulls a shotgun out of his arse lool

What a stupid video, gotta love America ::rolleyes:: lol

Hahahaha !!!!!




:hairy:

Nora
11-17-2011, 02:59 PM
why tags are about adam always :S

Nora
11-17-2011, 03:19 PM
u just added this ^

Afghanistan2010
11-17-2011, 03:23 PM
Pakistan Army: Eid in South Waziristan - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=erM3eZ0X09c)

lolz

Even if they are fighting against us and have taken weapons against Allah and his Messenger, we shouldn't be like them (making fun of the deads)....may Allah guide them , they are truely misguided and tricked by shaitan and its allies.

Nora
11-17-2011, 03:27 PM
:hairy:Did you write "adam not pashtun"?

adam shut up i know ur pashtun coz of ur attitude :smile1:

Haris
11-17-2011, 04:38 PM
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/374169_161130323982338_141864562575581_277964_1307 179237_n.jpg


haha......:no:

Digital Malang
11-17-2011, 09:57 PM
belly belly hutch

Gulalai
11-17-2011, 09:58 PM
looooooool o hai

Digital Malang
11-17-2011, 09:59 PM
I am a girl

Gulalai
11-17-2011, 10:00 PM
I am a girl

i know :')

Digital Malang
11-17-2011, 10:03 PM
Salam ??? :shy:

Gulalai
11-17-2011, 10:20 PM
how dare some people ignore my PM *COUGH* *COUGH* (was that better? LOL)

Digital Malang
11-17-2011, 10:36 PM
sleepy...sing me a lulaby

کیش
11-17-2011, 10:41 PM
sleepy...sing me a lulaby

Jay-z - Squeeze 1st - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=VeMP_XM6pxQ)

Gulalai
11-17-2011, 10:45 PM
^ some lulaby hahaha

lol nothing to reply to?

alright, i got you ::rolleyes::

dont tell me to stop speaking in riddles then, because you deserve it (:

Digital Malang
11-17-2011, 10:46 PM
Jay-z - Squeeze 1st - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=VeMP_XM6pxQ)


:fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: :fighting: that woke me up

کیش
11-17-2011, 10:51 PM
Why do I get mistaken for a Possum?

http://www.simmonslawn.com/possum.jpg

Oh I see it.

Digital Malang
11-17-2011, 10:55 PM
^^Bro thats sick

IamDZJ
11-17-2011, 11:03 PM
you both have rotten teeth.

Gulalai
11-17-2011, 11:29 PM
"ew -gulalai (http://www.pashtunforums.com/tags/ew%20-gulalai/)" thanks kais (:

کیش
11-17-2011, 11:41 PM
Anytime ;)

I have a random question:

Why in a group Interview does one of the interviewers act like a bytch nigga? If it doesn't throw you off the first 5 times, they'll get you on the 6th and then your not getting the job.

Example: you answer a question. But notice that one of the interviewers is rolling their eyes.

Digital Malang
11-17-2011, 11:50 PM
^cux dem hoes r sucka's

کیش
11-17-2011, 11:53 PM
How's somebody gonna get a job, when you have to be super perfect.

You must first past personality test. Then phone interview. Then 1 on 1 interview. Then a group interview. Then a drug test/backround test, theN you will make $12.00 hr

If you mess up in any of those processes, your not getting hired.

Gulalai
11-18-2011, 08:03 AM
dont laugh :glare:

Digital Malang
11-18-2011, 10:57 AM
I am a girl

NO I am not :glare:

~Gangster~
11-18-2011, 12:44 PM
Its Friday bitches

کیش
11-18-2011, 01:05 PM
Meet Mel Gibsons new alleged girlfriend, Kabul born Azita Ghanizada

http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTM1ODY5MjgyM15BMl5BanBnXkFtZTcwMTgzNjg4Ng@@._ V1._SX395_SY594_.jpg

Read it on the new York post

badmash_khel
11-18-2011, 01:27 PM
She is not that pretty. average at best. she is short and not that white. so not hot in pashtun eyes.

IamDZJ
11-18-2011, 01:39 PM
mil Gibson is not a Pashtun. Gone are the days when Pashtuns obsessed over fair skinned girls.

~Gangster~
11-18-2011, 02:33 PM
Defo not you

Goodcall brother e aziz

Gulalai
11-18-2011, 02:36 PM
I was gonna reply but then you went and made that lil statement

lies

NO I am not :glare:

you were

:shy:
gora, i didn't ditch you ok? :shy: i had to do something important so i just closed that laptop lol & now i can't message you because the thing wont pop up :shy:

~Gangster~
11-18-2011, 02:41 PM
Who gives an adam if u did ditch her

~Gangster~
11-18-2011, 02:46 PM
Lets not get started with obsessions we might be here all day......

Digital Malang
11-18-2011, 02:51 PM
Hi kids *waves*

~Gangster~
11-18-2011, 02:55 PM
umm, you mean New York??? its good not bad

~Gangster~
11-18-2011, 03:03 PM
lol go ask ur crush

Digital Malang
11-18-2011, 03:05 PM
Teenagers these days ::rolleyes::

~Gangster~
11-18-2011, 03:15 PM
excuse me -_- who dafuq is my crush -_- shut ur mouth i got non hoe

u really want me to give details in here..

~Gangster~
11-18-2011, 03:20 PM
Dont talk to me were not friends...

Gulalai
11-18-2011, 03:24 PM
http://i.crackedcdn.com/phpimages/photoshop/3/0/9/101309.jpg?v=1

http://i.crackedcdn.com/phpimages/photoshop/3/0/8/101308.jpg?v=1

:')

KhyberKhan
11-18-2011, 04:13 PM
lol

Laila
11-18-2011, 07:54 PM
Meet Mel Gibsons new alleged girlfriend, Kabul born Azita Ghanizada

http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTM1ODY5MjgyM15BMl5BanBnXkFtZTcwMTgzNjg4Ng@@._ V1._SX395_SY594_.jpg

Read it on the new York post

if this statement is true.....hollywood must be going after Afghan girls. First it was Simon Cowell, now him...yikes!

Alchemist
11-18-2011, 08:21 PM
padarnalata lol


anyway...

I just wanted to say...
when i read or hear the word Pathan ... I automatically envision this dude:

http://mimg.sulekha.com/hindi/zanjeer/stills/zanjeer4.jpg

Gulalai
11-18-2011, 09:01 PM
i would not have the clue why they would :dead:.

in non-hollywood related news, i got this dope hat i wanted. It doesnt say Long Island, but its close.

is that a PERIODIC TABLE I SEE? :O
:running:

Digital Malang
11-18-2011, 09:24 PM
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/320645_246838425371719_236097536445808_609273_5976 23108_n.jpg

Gulalai
11-18-2011, 09:30 PM
:o what?

Gulalai
11-18-2011, 09:33 PM
lol of course (:


btw
How English people sound to Americans - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=utUoZ38pvCc)

hahaha

Gulalai
11-18-2011, 09:38 PM
:rofl1:

ahahahahaha that made my day

u watch beavis and butthead?



lol nah. i just randomly came across that video :P

Gulalai
11-19-2011, 12:01 AM
^.^ aww <3 <<<----- :0 pretty

:shy: wuu2

hahaha you know... :hmm:
wuu2?

Iqra
11-19-2011, 01:53 AM
salaamoona all, hope the good ones are good and the bad...

Haris
11-19-2011, 09:29 AM
chicken wings for breakfast, alrighttttttttt


Where the hell did you get wings from at 7 in the morning?

Gulalai
11-19-2011, 11:42 AM
salaamoona all, hope the good ones are good and the bad...

Iqraaaaaaa!!!!!!! walaikumasalam sang ye khorey?? :hug1" da nan saba charta wraka wraka ye? lol zan de masroopa kare de :P

Iqra
11-19-2011, 12:35 PM
Iqraaaaaaa!!!!!!! walaikumasalam sang ye khorey?? :hug1" da nan saba charta wraka wraka ye? lol zan de masroopa kare de :P

Alhamdulillah ... lolll hamesha daghasi kehzhe ..chi yo wraz yam bala wraz pa duniya kih wraka yama ..bala wraz pa asman kih wraka yama ...

ta senga yeh graani? makhtab senga dai?

Haris
11-19-2011, 01:03 PM
salaamoona all, hope the good ones are good and the bad...

Walaikum Asalaam Iqra,

I wrote a response but you said that you probably wouldn't read it so I removed it.
But welcome back, I see you hadn't posted in 2 months.
I hope everything is goin' good.


The fridge lol

Ahh was about to say, you must have some dedicated Indians up there in Manchester with their 24hr Chicken Cottages hahah


Like him...


EnZq4EPgZ90&feature=related

lol, I wish those Indians in my local Sam's were as quick as this guy. *******s take forever to serve you.

Gulalai
11-19-2011, 01:04 PM
Alhamdulillah ... lolll hamesha daghasi kehzhe ..chi yo wraz yam bala wraz pa duniya kih wraka yama ..bala wraz pa asman kih wraka yama ...

ta senga yeh graani? makhtab senga dai?

hahahaha awww zan ma wrakawa kana, pa araama charta keina :hmm:

ze kha yema alhumdulillah. bas kha de.. lol dera pa ke masroopa yema, kho te wakhtana khabara ye :shy: nothing has changed lol

Gulalai
11-19-2011, 01:05 PM
adam why are you calling me a jew? :glare:

Gulalai
11-19-2011, 01:10 PM
that's what i'm asking...

Al Hanif
11-19-2011, 03:56 PM
I hate Gordon Ramsey.

Digital Malang
11-19-2011, 04:07 PM
Yo request, adam missed u so much but he is shy to tell you.

Al Hanif
11-19-2011, 04:18 PM
hollywood is run by jews

request
11-19-2011, 04:26 PM
lol im just Adam the Pakistani bro

pakistani afghani malaysian somali arab indian african albanian turkish iranian = muslim brothers :)

KhyberKhan
11-19-2011, 04:27 PM
lol Annoying Assghanis
lawl

Gulalai
11-19-2011, 04:40 PM
dem mans always wanna ban me cah me talkin dat gully nigga language.

LOL :S

if i have no motive then why would i waste the bandwidth?

you're the only one who calls people jews >.<

KhyberKhan
11-19-2011, 04:43 PM
http://www.liveleak.com/view?c=1&i=a19_1283049970 (http://www.liveleak.com/view?c=1&i=a19_1283049970)

Gulalai
11-19-2011, 04:44 PM
man said dat.

:fighting:

Al Hanif
11-19-2011, 04:47 PM
http://www.liveleak.com/view?c=1&i=a19_1283049970 (http://www.liveleak.com/view?c=1&i=a19_1283049970)

made my day :congrats::congrats::congrats::congrats:

Gulalai
11-19-2011, 04:47 PM
calm down ya danno!
c'mon now stop beggin it



.... :glare:

request
11-19-2011, 04:54 PM
wow dis is good

The Narcicyst featuring Shadia Mansour "Hamdulillah" Official Music Video - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=0ISHZQJdeSw&feature=related)

Al Hanif
11-19-2011, 07:02 PM
Jews did WTC

~Gangster~
11-19-2011, 08:45 PM
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/316295_302648479753695_100000256356136_1195396_106 3987195_n.jpg

Digital Malang
11-19-2011, 08:47 PM
gangster dat was lame...now go make me some eggs and halwa...

Gulalai
11-19-2011, 10:00 PM
i'm bored :(

Iqra
11-20-2011, 02:14 AM
Walaikum Asalaam Iqra,

I wrote a response but you said that you probably wouldn't read it so I removed it.
But welcome back, I see you hadn't posted in 2 months.
I hope everything is goin' good.


.

LOL aww thanks yeah I thought that was a bit rude ... plus then I sent some msgs and thought I'd be loggin back on anyway for responses :)

And thank you, not sure how back i am but yeah :D

hahahaha awww zan ma wrakawa kana, pa araama charta keina :hmm:

ze kha yema alhumdulillah. bas kha de.. lol dera pa ke masroopa yema, kho te wakhtana khabara ye :shy: nothing has changed lol


looool baas wrakeda ham sha khwand kawih

aww shukar chi akhta yeh :) ( I feel tired ahhh )

Gulalai
11-20-2011, 02:17 AM
LOL aww thanks yeah I thought that was a bit rude ... plus then I sent some msgs and thought I'd be loggin back on anyway for responses :)

And thank you, not sure how back i am but yeah :D




looool baas wrakeda ham sha khwand kawih

aww shukar chi akhta yeh :) ( I feel tired ahhh )

lol i know that was for him but fyi i'm glad you're back :shy:

hahaha reshtia khabara de wokra :P

lol dalta nawakhta de and i'm wide awakeeee >.<